{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

tattooist p
tattooist p
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 47

Hvad skal hun gøre!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en veninde der lige har ringet.

Hun har en hund samt kat med killinger på snart 6 uger, der har ingen problemmer været overhoved, men nu angriber kattemor hunden helt umotiveret, ljeg har sagt at de skal holdes fuldstændig adskilt, hun har lige været afsted til dyrelægen med killingerne og kattemor, for at få tjekket om kattemor havde ondt eller var syg, men hun er sund og rask, lige nu bliver de holdt adskilt, jeg ved ikke så meget om katte derfor spørger jeg her! er der nogle katte mennesker der har erfaring inde for dette.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal hun gøre!!
  • #1   18. aug 2010 hun ka godt have følt sig enten stresset eller truet af hunden og derfor gør hun som hun gør

• #2   18. aug 2010 vil osse sige som tumling den er nok lidt stresset elle den vil beskytte killingerne det ligger jo i dens natur. når killingerne er blevet større kan det være hun godtager hunden kommer i nærheden af dem..

• #3   18. aug 2010 Holder hunden sig ikke væk når den har fået den første skramme? smiley

• tattooist p
    tattooist p Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 47
    #4   18. aug 2010 Hunden er slet ikke i nærheden af killingerne , det er kattemor der selv kommer til hunden og sover sammen med hunden, hvor efter hun rejser sig og går ind til killingerne og senere kommer hun tilbage og flyver lige i hoved på hunden, hunden ligger stadig og sover i sin kurv.

Helena J

Nej desværre er hunden ikke bange for katten. Den bliver derimod sur, så det er lidt af en sur situation, men hun vil prøve at se om noget familie ikke kan passe hunden i en periode, sådan at kattemor får slappet af, hvis det fordi hun bliver stresset af at hunden er i lejligheden.

Kommentér på:
Hvad skal hun gøre!!

Annonce