Den ultimatime hævn {{forumTopicSubject}}
Har i nogensinde været så sur på en person , så i har tænkt på at få luft for jeres vrede ved at genere vedkomne.
Det har jeg ( men jeg gjorde det ikke )
Min mand og jeg var inde i en krise for nogle år siden og jeg var så flintrende rasende på ham over en længere periode.
Denne periode var om vinteren , skal lige nævnes og derfor fødte jeg denne skumle plan i mit raseri
- købe en pose paneret fiskefiletter
- liste ud på parkeringspladsen en sen aften med stærk frost
- lægger alle filetterne på hans forrude
- overhælde ruden med vand
Og lade naturens fryser klare resten i løbet af natten LOL
Men så blev vi gode venner igen
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
aug 2005
Følger: 35 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 27 Svar: 1.369
Har haft mange hævnplaner, men aldrig en så kreativ (;
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.350
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.009
jeps med humor kommer man langt har jeg erfaret og det her er da sjovt
LOL
han har siden fået det af vide og self. blev han slet ikke overrasket over min ide`
som han sagde det er hvad han forventer af min fantasi
jan 2010
Vi var på camping ( da vi diskuterede ) og jeg var rimeligt træt af hans kævleri om de her penge så det jeg gjorde var ;
- jeg satte mig ind i blien
- stablede alle kreditkortene i venstre vindue
- kørte bilen helt op til hvor han sad sammen med de andre ,med venstre vindue imod ham , så han kunne se kreditkortene
- og sagde derefter " nu smutter jeg i byen kære ven " og gassede derfter op og kørte væk LOL
- hold op hvor vores venner grinede af ham hehe
jan 2010
fortæl fortæl , vi vil høre det
maj 2009
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 953
uha ja da.. den er bare ikke egnet for børn..
Der var den her fyr for ca. et år siden
nå men han endte så med at være lidt af en jack ass
han blev lagt på is hvilket han ikke kunne forstå på trods af flere forklaringer
om hvorfor jeg ikke ville havde kontakt med ham igen.
Men da jeg var mest vred på ham og da han var mest irriterende
overvejede jeg på det kraftigste at tage ham tilbage for bare at
når vi så endte i seng sammen ville jeg havde fyldt kondomet med superlim
og ja resten kan man vel regne ud
Til mit forsvar gjorde jeg det altså ikke
han var lidt for ynkelig til at bruge kræfter på, men planen morede mig og mine veninder os længe over ;-P
jan 2010
lidt ligesom den der film American pie
tror altså også det var godt du ikke gjorde det
men det er hyggeligt at gå og tænke på
maj 2009
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 953
den af filmene har jeg nok ikke lige set.
nej jeg ville nok aldrig være dum nok til at gøre det, men man har kun det sjov man selv laver
jan 2010
ja se , allerede i så ung en alder er der spirende kvindefantasi
jeg syntes nu det var ok hævn , når han havde hygget ved siden af.
straffen står mål med forbrydelsen i dette tilfælde LOL
jan 2010
Totalt iorden forløb af historien , kunne nemt været gået helt anderledes til , nemlig at du var vendt pigesur hjem , men nu ..... jeps total sejr til dig, skulle næsten tro det var iscenesat af en instruktør LOL
jan 2010
Bare sig det , jeg lover dig , at jeg siger det ikke videre til nogen GG
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 2.833
Jeg boede som helt ung med en kæreste i et fremlejet hus. Det var ikke helt "officielt" - læs lovligt - og vores nabo var en nervesvækket, midaldrende dame, der gik hjemme. Hun vidste at vi boede der uden officiel tilladelse, så hun udnyttede situationen til at chikanere os med klager og alverdens sære handlinger. Bl.a. at råbe og sprøjte vand på os med en haveslange over hækken når vi grillede - røgen ødelagde hendes vasketøj mente hun. Hun klagede uafladeligt over larmen fra én undulat i stuen - den stod i stuen 5 meter væk fra væggen til hende. Og så var der lige det, at hun ofte bankede på rørerne når vi badede på almindelige tider pga. larmen.
Nå - vi overlevede disse surrealistiske handlinger ved at udtænke alverdens skumle planer for hævn. De indebar næsten altid overdreven larm. Én af hævnfantasierne gik ud på, at få de størst mulige højttalere ind i rækkehuset, sætte dem op ad væggen til hende, og så afspille rådhusklokkerne så højt, at det var lige på overlevelsesgrænsen....... Vi ville gerne se hendes udtryk.... eller en fuglelyd PIIIIIIIP - så kunne hun lære hvad larm var....
Desværre lykkedes det aldrig at føre nogle af dem ud i livet - egentlig fjollet, men jeg tror grundlæggende ikke på noget fornuftigt i hævn i sig selv. Men fantasier om dem er en renselse for sjælen
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 2.833
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.034
da han så kom dagen efter lå alt hvad han ejede spredt ud over p-pladsen. og vi lå i lejligheden og sov brandet ud.....
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.034
men min veninde fik det meget bedre bagefter ---
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.333
Den idé med fiskebørgerne vil jeg da skrive bag øret, men ved aldrig hvad man kommer ud for i fremtiden. Ha Ha!!
Maria: Det var da genialt med lorten :-))))
Det væreste "hævn" jeg har taget med manden er de obligatoriske elastikker under spegepølsen i madpakken.... Ikke genialt opfundet, men han skulle bare have tilbage - skulle han. Også stod jeg jo lige med pølsemadderne!
jan 2010
LOL
goè gamle tricks skal man ikke kimse af GG
næste gang kan du bare sige at han for ;
- et stykke med tunge .... godt belagt hehe ,
hvis der er mere ballade med ham
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.482
jeg har ikke selv lavet noget selv, men har da fået nogen gode ideer herinde
jan 2010
LOL
hold fast i den forbindelse , hun lyder til at være sprængtfyldt med gode ideer til fremtidig brug
jul 2007
Ja, altså jeg starter med at smøre en stor flot højbelagt smørebrøds anretning. Nøj, hvor blev han glad.
Næste dag skulle han så smøre og da jeg tog min madpakke næste morgen var den bare så stor og jeg glædede mig hele formiddagen på den her mad. Mums.....
VRÆÆÆL, da jeg pakker den op!!!!! To tykke skiver rugbrød klappet sammen med et TYKT lag leverposteg..................... ( kan ikke fordrage leverposteg)
Han har ALDRIG smurt en madpakke til mig siden. Det får han aldrig lov til igen!!!!!!!!!!!
jul 2007
LOOOOOOL, den var god, men min mand har det også med at "rulle" sine underbukser af og jeg gider altså ikke stå og rulle dem ud igen inden de ryger i maskinen, så det eneste jeg lader ligge i kurven er hans underhylerer. Han bliver helt sur når der ikke er flere rene.......... HA HA HA
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 3.800
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.315
sep 2005
jeg har engang hvor jeg skulle lave aftensmad, stået og skåret noget kylling ud, og min kæreste kom ud i køkkenet og skabte sig som en sindsyg over hvorfor jeg stod med rå kylling på spækbrættet, og han blev ved og ved med at brokke sig, så jeg smed alt kyllingen OG spækbrættet i skraldespanden, og sagde at så måtte han sku selv finde på sin aftensmad.
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 43 Hunde: 4 Emner: 150 Svar: 9.059
jooh jeg skulle skam nok finde på en ganske udemærket hævn, hvis vi skulle komme derud
har ikke været bleg for det førhen, men det har været nogle...øhm... hysteriske handlinger afført af mit hidsige temperament, der i sidste ende har kostet en del penge *flov smiley*
sep 2005
ej men nogen gange så tænker jeg at mænd ikke kan have det for nemt, fordi vi kvinder/piger kan sku være nogen sære størrelser med temp, hævn osv..
Den ultimatime hævn