{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Den ultimatime hævn {{forumTopicSubject}}

Har i nogensinde været så sur på en person , så i har tænkt på at få luft for jeres vrede ved at genere vedkomne.

Det har jeg ( men jeg gjorde det ikke )

Min mand og jeg var inde i en krise for nogle år siden og jeg var så flintrende rasende på ham over en længere periode.
Denne periode var om vinteren , skal lige nævnes og derfor fødte jeg denne skumle plan i mit raseri smiley

- købe en pose paneret fiskefiletter
- liste ud på parkeringspladsen en sen aften med stærk frost
- lægger alle filetterne på hans forrude
- overhælde ruden med vand

Og lade naturens fryser klare resten i løbet af natten LOL

Men så blev vi gode venner igen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den ultimatime hævn
  • #1   14. aug 2010 LOOOOOOL famse jeg elsker dine indlæg!!!!!

• #2   14. aug 2010 Haha, tak for et godt grin !

Har haft mange hævnplaner, men aldrig en så kreativ (;

• #3   14. aug 2010 Nej, så meget tror jeg endnu ikke, at jeg har hadet nogen.. Men hvor jeg dog elsker dine indlæg ;o)))

• #4   14. aug 2010 takker for jeres komplimenter smiley

jeps med humor kommer man langt har jeg erfaret og det her er da sjovt

LOL

han har siden fået det af vide og self. blev han slet ikke overrasket over min ide`

som han sagde det er hvad han forventer af min fantasi smiley

• #5   14. aug 2010 En anden gang havde vi også diskuteret helt vildt mit forbrug af penge:-)

Vi var på camping ( da vi diskuterede ) og jeg var rimeligt træt af hans kævleri om de her penge så det jeg gjorde var ;

- jeg satte mig ind i blien
    - stablede alle kreditkortene i venstre vindue
    - kørte bilen helt op til hvor han sad sammen med de andre ,med venstre vindue imod ham , så han kunne se kreditkortene
    - og sagde derefter " nu smutter jeg i byen kære ven " og gassede derfter op og kørte væk LOL

- hold op hvor vores venner grinede af ham hehe

• #6   14. aug 2010 Maria smiley

fortæl fortæl , vi vil høre det smiley

• #7   14. aug 2010 Hehe den var god..

uha ja da.. den er bare ikke egnet for børn..

Der var den her fyr for ca. et år siden
    nå men han endte så med at være lidt af en jack ass
    han blev lagt på is hvilket han ikke kunne forstå på trods af flere forklaringer
    om hvorfor jeg ikke ville havde kontakt med ham igen.
    Men da jeg var mest vred på ham og da han var mest irriterende
    overvejede jeg på det kraftigste at tage ham tilbage for bare at
    når vi så endte i seng sammen ville jeg havde fyldt kondomet med superlim
    og ja resten kan man vel regne ud smiley

Til mit forsvar gjorde jeg det altså ikke
    han var lidt for ynkelig til at bruge kræfter på, men planen morede mig og mine veninder os længe over ;-P

• #8   14. aug 2010 Sara ~ Black and white,

lidt ligesom den der film American pie

tror altså også det var godt du ikke gjorde det smiley

men det er hyggeligt at gå og tænke på

• #9   14. aug 2010 Simba

den af filmene har jeg nok ikke lige set.

nej jeg ville nok aldrig være dum nok til at gøre det, men man har kun det sjov man selv laver smiley

• #10   14. aug 2010 *Maria* .

ja se , allerede i så ung en alder er der spirende kvindefantasi smiley
    jeg syntes nu det var ok hævn , når han havde hygget ved siden af.

straffen står mål med forbrydelsen i dette tilfælde LOL

• #11   14. aug 2010 Anne -med rotterne -

Totalt iorden forløb af historien , kunne nemt været gået helt anderledes til , nemlig at du var vendt pigesur hjem , men nu ..... jeps total sejr til dig, skulle næsten tro det var iscenesat af en instruktør LOL

• #12   14. aug 2010 *Charlotte DKK Snob* ;

Bare sig det , jeg lover dig , at jeg siger det ikke videre til nogen GG

• #13   14. aug 2010 Hehe, skøn idé med fiskefileterne smiley Nogle gange er bare tanken jo tilstrækkeligt til at få afløb for vreden.

Jeg boede som helt ung med en kæreste i et fremlejet hus. Det var ikke helt "officielt" - læs lovligt - og vores nabo var en nervesvækket, midaldrende dame, der gik hjemme. Hun vidste at vi boede der uden officiel tilladelse, så hun udnyttede situationen til at chikanere os med klager og alverdens sære handlinger. Bl.a. at råbe og sprøjte vand på os med en haveslange over hækken når vi grillede - røgen ødelagde hendes vasketøj mente hun. Hun klagede uafladeligt over larmen fra én undulat i stuen - den stod i stuen 5 meter væk fra væggen til hende. Og så var der lige det, at hun ofte bankede på rørerne når vi badede på almindelige tider pga. larmen.

Nå - vi overlevede disse surrealistiske handlinger ved at udtænke alverdens skumle planer for hævn. De indebar næsten altid overdreven larm. Én af hævnfantasierne gik ud på, at få de størst mulige højttalere ind i rækkehuset, sætte dem op ad væggen til hende, og så afspille rådhusklokkerne så højt, at det var lige på overlevelsesgrænsen....... Vi ville gerne se hendes udtryk.... eller en fuglelyd PIIIIIIIP - så kunne hun lære hvad larm var....

Desværre lykkedes det aldrig at føre nogle af dem ud i livet - egentlig fjollet, men jeg tror grundlæggende ikke på noget fornuftigt i hævn i sig selv. Men fantasier om dem er en renselse for sjælen smiley

• #14   14. aug 2010 Hehe, Charlotte, kan du ikke bare sende PB til os i tråden? ♫♪

• #15   14. aug 2010 ja som helt ung var min bedste venindes kæreste hende utro på den ledeste måde -- så vi tøåmte alle hans sager ud over altanen alt imens vi hørte høj musik og drak os i hegnet.

da han så kom dagen efter lå alt hvad han ejede spredt ud over p-pladsen. og vi lå i lejligheden og sov brandet ud.....

• #16   14. aug 2010 han sagde ingen ting -- det er det fantastiske ved at tage hævn når det er berettiget ---

men min veninde fik det meget bedre bagefter ---

• #17   14. aug 2010 Åhh, Simba. Du er bare for go'

Den idé med fiskebørgerne vil jeg da skrive bag øret, men ved aldrig hvad man kommer ud for i fremtiden. Ha Ha!!

Maria: Det var da genialt med lorten :-))))

Det væreste "hævn" jeg har taget med manden er de obligatoriske elastikker under spegepølsen i madpakken.... Ikke genialt opfundet, men han skulle bare have tilbage - skulle han. Også stod jeg jo lige med pølsemadderne!

• #18   14. aug 2010 Gitte Q

LOL

goè gamle tricks skal man ikke kimse af GG

næste gang kan du bare sige at han for ;

- et stykke med tunge .... godt belagt hehe ,

hvis der er mere ballade med ham smiley

• #19   14. aug 2010 haha sikke nogen gode ting i har lavet smiley

jeg har ikke selv lavet noget selv, men har da fået nogen gode ideer herinde smiley

• #20   14. aug 2010 Anne -med rotterne -

LOL

hold fast i den forbindelse , hun lyder til at være sprængtfyldt med gode ideer til fremtidig brug smiley

• #21   14. aug 2010 Nu har vi jo været sammen i 15 år, men da vi var unge og nyforelskede aftalte vi at smøre hinandens madpakker, så kunne vi nøjes med at smøre hver anden dag.
    Ja, altså jeg starter med at smøre en stor flot højbelagt smørebrøds anretning. Nøj, hvor blev han glad.

Næste dag skulle han så smøre og da jeg tog min madpakke næste morgen var den bare så stor og jeg glædede mig hele formiddagen på den her mad. Mums.....

VRÆÆÆL, da jeg pakker den op!!!!! To tykke skiver rugbrød klappet sammen med et TYKT lag leverposteg..................... ( kan ikke fordrage leverposteg)

Han har ALDRIG smurt en madpakke til mig siden. Det får han aldrig lov til igen!!!!!!!!!!!

• #22   14. aug 2010 Anne -med rotterne -

LOOOOOOL, den var god, men min mand har det også med at "rulle" sine underbukser af og jeg gider altså ikke stå og rulle dem ud igen inden de ryger i maskinen, så det eneste jeg lader ligge i kurven er hans underhylerer. Han bliver helt sur når der ikke er flere rene.......... HA HA HA

• #23   14. aug 2010 Ej nogle gode ideer med madpakken.. Min kæreste har også en ide om at han da sagtens kan forvente at jeg smører hans madpakke og han bliver også nærmest tøsefornærmet når jeg ikke gør det.. Måske jeg skulle prøve en af jeres tricks, så stopper han vel med at tage det som en selvfølge at jeg skal lave HANS madpakke.... Jeg laver i forvejen alt andet for ham... Skal også samle hans tøj op alle steder fra for at vaske det, rydde op efter ham, ja alle de der dumme ting, som mænd ikke selv kan finde ud af.. måske han skulle straffes lidt en dag så han lærer at gøre tingene selv...

• #24   14. aug 2010 Åh ja Anne - jeg kender det med at være stædig det har både ført mig ud i laaange gåture hjem - sove på gulvet uden dyne - ingen aftensmad osv. osv.

• #25   14. aug 2010 haha, ja det der med at være stædig som et æsel, der må jeg jo nok række hånden op også, jeg har også været ude på nogen mega lange gåture, sovet underlige steder i huset, ikke fået noget at spise, osv..

jeg har engang hvor jeg skulle lave aftensmad, stået og skåret noget kylling ud, og min kæreste kom ud i køkkenet og skabte sig som en sindsyg over hvorfor jeg stod med rå kylling på spækbrættet, og han blev ved og ved med at brokke sig, så jeg smed alt kyllingen OG spækbrættet i skraldespanden, og sagde at så måtte han sku selv finde på sin aftensmad.

• #26   14. aug 2010 Hø hø... sjov tråd smiley
    jooh jeg skulle skam nok finde på en ganske udemærket hævn, hvis vi skulle komme derud smiley
    har ikke været bleg for det førhen, men det har været nogle...øhm... hysteriske handlinger afført af mit hidsige temperament, der i sidste ende har kostet en del penge *flov smiley*

• #27   14. aug 2010 haha, anne han lyder sku som min kæreste.

ej men nogen gange så tænker jeg at mænd ikke kan have det for nemt, fordi vi kvinder/piger kan sku være nogen sære størrelser med temp, hævn osv..

Kommentér på:
Den ultimatime hævn

Annonce