1.013 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Spøgelser, monster i skoven Spøgelser, monster i skoven

mig og min roomie er lige kommet hjem efter at have luftet buller i skoven og det er sidste gang vi er i den skov når det er så mørkt!

vi går inde i skoven lige pludslig høre vi en lyd som en gren der knækker, vi tænker ikke vidre over det og tror bare det er en fugl, dådyr eller noget, vi går vidre og så høre vi det igen bag os, vi stopper op og snakker lidt om det var lidt skummelt men forsætter vores tur.
vi har gået nogen 100 meter så høre vi den samme lyd igen bag os, vi snakker ikke sammen men farten ryger lidt op, og der går ikke mange min. så høre vi den lyd bag os igen, og her der rejser hårene sig i nakken på mig, og jeg får virkelig følsen af vi blir over våget eller noget.

vi går ca 20 min tid mere hvor vi høre den lyd af en gren der knækker, bag os gentagende gange, og da vi endelig kommer ud til udgang af skoven, ved pakering pladsen hvor der er lys stopper vi op og begynder og snakke om det var ekstremt underligt, og mega klamt det der lige skete og så siger det bare knæk igen lige ved ingang til skoven, og så sætter vi ellers i løb op mod vejen hvor der er lys og ingen træer eller noget.
vi er så kommet hjem nu, har det remlig underlig over oplevelsen, ingen af os tro normalt på der er noget over naturlig til, og ja det var sikkert bare nogen dyr, der var imellem trærende, men damn det var en ubehaglig oplevelse, og vi er begge ening om, vi ikke skal i den skov igen efter mørket frembrud.

men nøj de folk vi løb forbi da vi gik i panik, har helt sikkert tænkt sit hehe, to store fuldvoksen gutter der kommer løbende i panik hehe smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spøgelser, monster i skoven
Kommentér på:
Spøgelser, monster i skoven

Annonce