{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

må lige grine lidt :-) {{forumTopicSubject}}

imens farmor sidder her på HG og finder ud af mad til Simmerdrengen , syntes Mathilde ( barnebarn på 5 ) at hun vil hjælpe farmor med rengøringen og derfor har hun lige netop :

- tørret alle farmors glasborde af med karkluden ude fra køkkenet og kommer stolt og siger det smiley

jeg takkede pænt for hjælpen og ved det vil tage en krig at få dem blanke igen LOL

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  må lige grine lidt :-)
  • #1   7. aug 2010 Årh hvor er hun sød =)

Selvom det dog koster i den anden ende =)

• #3   7. aug 2010 ja , jeg bruger bare sådan noget glasspray og der kan det godt kører rundt med fedtpletter , så måske det 3 dobbelte vil hjælpe når skønjomfruen er taget hjem igen smiley

• #4   7. aug 2010 Nårh, det var da sødt, hun ville hjælpe. Ja, man skal endelig ikke tage initiativet fra dem ved at begynde at rette dem smiley

Jeg var sammen med min fætter i dag og vi kom til at tale om engang, vi ville overraske mine forældre med morgenmad. Det var før elkedlens tid og artige som vi var, holdt vi os fra komfuret, som vi havde fået besked på. Men hvordan laver man SÅ kaffe? Jo, man tager et filter med bønner, sætter det i kanden og hælder over med varmt vand fra hanen :). Jeg kan stadig huske, hvor stolte vi var over, at have lavet ALTING selv og der gik maaange år, før mine forældre indrømmede, hvor pinefuldt det havde været at drikke kaffen

• #5   7. aug 2010 Nåå hvor sødt af hende og bestemt også af dig og din reaktion ;oP

Kommentér på:
må lige grine lidt :-)

Annonce