1.217 visninger
|
Oprettet:
hvornår starter vuc ?? {{forumTopicSubject}}
jeg har kikket på deres hjemmeside, men når jeg trykker på skive, står der siden er under opbygning ...
Problemet er jeg har søgt revilidering, men nu mener min job guide jeg skal vente, pga de ikk har behandlet sagen og stadig ingen aflastnings familie har fundet til mine børn, og de mener det er alt for hårdt at gå i "skole" hvis jeg har ungerne hele tiden (aflasting er kun hver anden weekend) så ser ikk den store forskel i forhold til skolen ...
Men hvis de først starter nye hold næste år så, så føler jeg godt nok jeg spilder tiden .....
feb 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 4 Emner: 42 Svar: 194
feb 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 169 Svar: 3.632
men ring til dem .. de har åbent nu tror jeg - altså på kontor
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 194 Svar: 1.733
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 509 Svar: 2.022
SBT - Alt avl uden tavle er useriøst! .
Det da fint du ser sådan på det, men i mit liv er det her lige præcis chancen for at komme videre, efter 9 års kamp efter en arbejds skade ...
Du tror måske det er for sjov man prøver på at forsørge 2 børn på en kontanthjælp ???
Så det her er min chance for at ta den hf jeg mangler for at blive farmakonom, som forhåbentlig er et job jeg kan holde til i mange år endnu ......
Tak til jer andre - kan desværre ikk bruge en start i august til noget, da kommunen pga. ferie ikke er færdig med min sag ...
Havde håbet de også startet til marts ....
nov 2008
Men forstår ikke hvorfor du ikke var medlem af et fagforbund den gang du kom til skade? Det er da for dumt!!
okt 2007
Var sygemeldt i 1½ år og derefter på kontanthjælp .....
nov 2008
Betina * Nico * - Selvom kun manglede 144 timer kunne de jo godt hjælp dig ang din skade det har du jo betalt for Hvad fagforning var du medlem af??
okt 2007
Betalte videre til fagforeningen de 1½ år jeg var sygemeldt, men måtte droppe det pga økonomien, og der var jo intet formål med at fortsætte med at betale ...
Skal på hamlet her den 16 ang min skade, kunne bare godt snart tænke mig de fant ud af noget ....
hvornår starter vuc ??