{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  50 år fødselsdag gave?
  • #1   26. jul 2010 Hmm..ja syntes også altid det er svært til de mænd.... når det er det beløb du snakker om, hvad så med en barbermaskine.... eller hvis han kan lide at lave mad...så noget lækkert køkkengrej af en eller anden slags... ellers så er der jo ofte en rigtig god cognac,....hvis han sætter pris på sådan noget...
    det var hvad jeg lige kunne komme på.. pøj pøj med det, og tillykke med ham ;o)


  • #3   26. jul 2010 hov forresten...kom lige i tanke om noget andet...som jeg gav mine forældre i 50 års fødselsdagsgave...hvis din far altså kan lide musik el...så kan du da give ham 2 billetter til en koncert eller et teaterstykke...det er jo en dejlig ting at få en "oplevelse" da han garanteret får mange gaver i forvejen, så har han noget at glæde sig til i tiden efter og mindes at det var fra dig :o)
    Det var alt for nu.....


  • #4   26. jul 2010
    Mia S:mad laver han ikke for meget af, er min sted mor, og barber maskine har han smiley men om han drikker cognac, ved jeg faktisk ikke hehe, men tro da lige jeg vil spørge min sted mor det må hun vide smiley for det da ellers en god idé smiley

    Pia k: det var osse en idé smiley

    Er bare så svært det her hehe, har virkelig tænkt og tænk, havede osse tænkt på sådan en gang massege ved sådan en wellness sted, men aner ikke om en mand på 50 vil sys om det.


  • #5   26. jul 2010 Har han ikke nogle interesser? Det er jo ekstra svært, når man ikke kender manden overhovedet :D.

    Her et udpluk af, hvad jeg har givet min far (som lige er en tand ældre end 50, men det har han jo ikke altid været). Fiskegrej, overtræk til bilsædet med varme, høvlebænk (hedder det det?), billetter til Niels Hausgaard, knive, dvd-afspiller, loftlamper til værkstedet, et eller andet powertool jeg har glemt hvad hedder med støvopsamlingspose og ellers køber jeg ofte tøj, så han ikke altid går i fuldstændig ens ternede skjorter med fløjlsbukser til.


  • Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
    #6   26. jul 2010 Jeg synes altid, at "oplevelser" er et hit, hvis folk ikke har nogen ønsker...

    Min far har bl.a. fået koncertbilletter (2 styks så han kunne tage min mor med) til Rolling Stones og Mark Knopfler og begge dele var et STORT hit! Lige hans musiksmag smiley

    Hvis din far ikke er til musik, kunne det evt. være en idé med billetter til noget fodbold, racersport, teater, stand-up?? Eller måske "bare" et gavekort til en restaurant eller lign.?


  • #7   26. jul 2010 han har ikke rigtig nogen hobby´er, og sys ikke han mangler noget, det er så utrolig svært at finde noget til ham, havede tænkt på det der wellness ophold, eller måske en tur på resturant, ham og min stedmor, hvor de kan komme lidt væk hjemme fra .

    men ellers har jeg måske fundet noget på google lige nu hehe smiley skal lige have snakket med min søster om hun vil gå sammen med mig ved hun osse mangler at få købt endnu nemlig smiley

    men tro i en mand på 50 vil syntes om en ballontur? det da ikke en gave/oplevelse man lige får hver dag

    (link fjernet)


  • #9   26. jul 2010 pia: må lige fåt fat i min sted mor her imorgen så, men tro selv hun har svært ved at finde noget til ham, husker ihvertilfælde hver eneste gang jeg har holdt jul med dem hun fortæller hvor svær han er at finde noget til smiley

  • #10   26. jul 2010 Smart box smiley De kan fåes i bo og ide, der er alt muligt forslelligt f.eks en adventure oplevelse, middag for 2 osv smiley

  • #11   26. jul 2010 Jeg synes, den ballontur lyder som en rigtig god idé. Personligt ville jeg være rædselsslagen, men jeg ville sådan ønske, jeg ikke var en pivskid, for dem, jeg har talt med, som har prøvet det, siger det er helt vildt fedt. Det er da også noget, han vil huske, om ikke andet fordi han var ved at skide i bukserne af skræk smiley

  • #12   26. jul 2010 Der skal stå bog og ide smiley man kan også få noget med whiskey smagning osv

Kommentér på:
50 år fødselsdag gave?

Annonce