{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.922 visninger | Oprettet:

Aktiviteter for små børn i sønderjylland {{forumTopicSubject}}

Er der ikke nogen der kender nogle sider hvor man kan se hvad der sker af forskellige aktiviteter for mindre børn i sønderjylland i løbet af de næste 2 uger. Vi får besøg af familie med børn og har selv børn hvor den ældste er 4 år, og syntes sku der er svært at finde noget der ikke meget dyrt når man skal så mange afsted. Håber der måske er nogen her der har nogle gode ideer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aktiviteter for små børn i sønderjylland
  • #1   24. jul 2010 HJeg har som barn når jeg besøgte min mormor altid været meget glad for at komme i Sommerland Syd...

• #2   24. jul 2010 Jeg stemmer også for Sommerland Syd. Der er noget for børn i alle aldre.
    Når først indgangsbilletten er betalt behøver det ikke koste mere. Vi plejer altid at pakke køletasken med grill pølser + tilbehør. Der er store grill, der bliver tændt op!

Ellers er der Danfoss Univers, men det er vist for lidt større børn end 4 år.

Hvis det er weekend kan man også finde ud af hvilken by der er ringridning i.

Uha, ellers er der vist ikke så meget at komme efter. Nu skriver du ikke hvor i Sønderjylland. Hvis det er ovre vest på er der jo Esbjerg fiskeri museum eller øst over er der Madsby parken ( Ved Fredericia)

• #3   24. jul 2010 Syntes bare sommerlandsyd er blevet så dyr, når os 4 skal afsted koster det os 800 kr bare at komme ind og de er kun 3 og 4 år så meget af det må de ikke engang prøve endnu fordi de er for små.

• #4   24. jul 2010 Hvad med en fun-park? Altså sådan et sted hvor de har geder, kaniner og andre klappedyr. Der er normatl også gynger mv for de mindre børn.
    Det er ikke så dyrt, men de mindste kan bruge mange timer sådan et sted.

• #5   24. jul 2010 Linda.:Har prøvet at google efter at finde noget i den stil, men har ikke rigtig kunne finde noget.

• #6   24. jul 2010 Vi bor ikke så langt fra den grænsen, men behøver ikke kun at være noget lige i nærheden.

• #7   24. jul 2010 k s - Prøv at kigge lidt på www.visitdenmark.dk.. Der kan man finde hvad der er at se i hele Danmark.. smiley

• #8   24. jul 2010 Hvis Frederecia er langt nok syd, er der Madsby parken. Det er helt gratis at komme ind, på en stor legeplads med tazan bane og mooncars. Der er div. bondegårds dyr med klappe-geder og man kan komme med et lille "tog" (koster 15kr) ud til Frederecia mini-by. Ved legepladsen er der mulighed for at spise madpakker eller evt leje en grill.

• #9   24. jul 2010 Vi havde ungerne med i Oldtidsparken (tror jeg det hedder). Det var simpelthen SUPERT! Ungerne nød at rende rundt og hilse på alle jernalderfolkene. Jeg fortrød bare, at vi ikke havde taget madpakker med, for der var en kæmpe dejlig legeplads, hvor de virkelig kunne boltre sig.
    Hvad end I gør, så hold jer fra Rømø Heste- og legeland. Der er sikkerheden simpelthen under al kritik!

• #10   25. jul 2010 jannie:havde faktisk lige siddet og kigget på rømø heste og legeland for 2 dage sidden, så tak for advarslen.

Kommentér på:
Aktiviteter for små børn i sønderjylland

Annonce