17. sep 2005 Følger: 156 Følgere: 159 Hunde: 20 Emner: 798 Svar: 2.779
Var ved at miste Thor igår! {{forumTopicSubject}}
Vi havde været på udstilling med Freja hele dagen, (hun fik en 1. plads)
Da vi så kom hjem og var godt trætte, fik jeg et kæmpe chok da jeg stod foran døren, på vinduet's inderside var der blod, Jan slap alt hvad han havde i sine hænder og åbnede døren, der var blod overalt, i stuen, køkkenet, Patrick's værelse, gangen, op og ned af trappen, den anden gang, å 1. sal og vores seng,han havde skåret sig voldsomt, havde blødt i flere timer, vi kunne ikke se trægulvet for bar blod, så kom han gående, mens han haltede på venstre forpote, jeg var ved at bryde sammen, tankerne fløj gennem hovedet på mig, var det hans pulsåre der var blevet skåret over?
Vi skyndte os og få ham ud på badeværelset og skyllde hans pote, puuuhaaa det var trædepuderne og ved neglene, og han blødte næsten ikke mere, afsted til dyrelægen med forbinding på, dyrelægen mente ikke at han skulle sys, så han skulle bare have forbinding på, og så skal vi give ham jern piller, og en masse væske.
Jeg har aldrig i mit liv set så meget blod, og vi tror at han har mistedet lidt over en liter, men han er sgu en sej hund, for der har intet været at mærke på ham, og han halter ikke mere, og forbindingen tager han sig heller ikke af.
Da vi senere på aftenen kunne sidde og slappe af efter en heftig omgang rengøring, kom chokket for alvor, vi tudedet begge 2, og tankerne løb af med os, hvad hvis vi var kommet hjem til en død hund? Jeg rystede over hele kroppen og Jan lå på gulvet med Thor og havde tåre i øjnene, fy for pokker det var en ordenlig omgang, og så lige endda på Thor's fødselsdag.
Han må så vente med sin gave (et stort kødben) for han bruger sine poter meget når han spiser kødben, og jeg skal ikke have noget af at han's sår springer op igen.
Havde bare lige brug for at komme ud med det!
sep 2005
Følger: 156 Følgere: 159 Hunde: 20 Emner: 798 Svar: 2.779
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.642
Håber at han hurtig kommer sig - det lyder sådan - smiler...
sep 2005
sep 2005
jan 2006
Følger: 38 Følgere: 24 Hunde: 5 Emner: 7 Svar: 21
Var ved at miste Thor igår!