{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.016 visninger | Oprettet:

Dybt skuffet over min ferie :( {{forumTopicSubject}}

Øv rase, vrede, rase, ulme, sprutte.
Skal lige ud med min fustration og lede over at have brugt tid og penge på denne type ferie.
Har været på camping i italien og jeg har aldrig haft en værre ferie i hele mit liv. Det er første og sidste gang jeg gider det!
Grunden til at jeg gik med til det er at min kæreste og jeg aldrig har været på ferie sammen, hans familie tager campingvognen med til italien og ligger på ryggen i 3 uger, min famiie er charter og lejer bil og ser alt hvad der er at se - big time forskel på disse ferie former!!
Lavede ikke andet end at tude og svede skiftevis i 3 døgn, var konstant beskidt på benene, kunne ikke få tørt hår, kunne ikke sove om natten, kunne ikke sidde ude i solen....ja kunne ikke en skid! Oven i det er italienerne nogle snobbede svin som prøver på at snyde en konstant.
FNYS!!! Nu tager jeg med min mor til gran canaria til jul istedet for og så kan kæresten blive hjemme FNYS!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dybt skuffet over min ferie :(
  • #1   19. jul 2010 Hvorfor var du skuffet ?
    Det forstod jeg ikke lige...


  • #2   19. jul 2010 Hvorfor tudede du??
    Hvorfor var du konstant beskidt på benene??

    Hmm vi er også campister i vores familie, men vi ligger nærmest ikke på langs overhovedet. Vi er ude og se ALT - Så var det ikke bare sole, bade ferie??


  • #3   19. jul 2010 Synes campingferie var LAAAANGT under min standart. Vi kørte derned i min bil og boede i en lejet campingvong uden bad eller toilet, nå ja så var den lortebrun overalt. Jeg kan bare ikke gå på toilet, hverken det ene eller det andet med 15 andre mennesker. Det var bare skod med skod og pyntet med skod. Min kæreste synes det var vildt hyggeligt og jeg lå bare foran blæseren konstant.

  • #5   19. jul 2010 Vivi - EJ DA! hvor i italien var du henne? vi elsker det land :-S

  • #6   19. jul 2010 Trist at du har haft den oplevelse af Italien.

    Jeg har så en total anden opfattelse af Italien og italienere.
    Vi har i flere år i træk holdt 3 ugers sommerferie på en campingplads i Italien - skønnere sted findes ikke.
    Jo, man er måske konstant lidt beskidt på fødderne - det er en campingplads, men hva så - det er jo ferie.
    Synes bestemt ikke at italienere er snobbet, ikke dem vi er stødt ind i.

    Men klart det er det stik modsatte af at være på charter og bo på hotel (også prøvet og nyder også det :-)).

    Håber dog, at du giver Italien en chance igen en anden gang, måske lidt mere på dine præmisser - på hotel og så ud at se noget og for slet ikke at tale om den lækre italienske mad - Hmmmm MUMS


  • #8   19. jul 2010 *Christine Leonora & Matrix hunden Avalee *
    Jeg var dybt dybt deprimeret over at komme på ferie i et land hver der ikke er rigtige palmer, det hører sig bare til på en ferie efter mit hovede. Italienerne opførte sig bare rigtig svinsk overfor os turister, jeg kan engelsk, tysk og gøre mig forståeligt på spansk men de ville kun snakke italiensk og nægtede at prøve at forstå når man gebrokkede sig igennem italiensk. Jeg synes alt var grimt alle steder, huse, gader, marker, haver og campingpladsen.
    Der var så støvet at man konstant var støvet og beskidt.


  • #10   19. jul 2010 Ggg takker for de medfølende ord. Min kæreste blev rigtig fornærmet for ham og hans familie er kommet på den samme campingplads i 22 år, så at jeg kom og sagde at det var skod og beskidt fald ikke rigtig i god jord.
    Vi boede i lido di jesolo på camping carpraro.
    Hvis jeg skal til italien igen skal jeg helt sikkert til en storby så jeg kan få lov til at se noget kultur og bo på hotel.
    På vej hjem kørte vi så igennem østrig og boede en nat på hotel Tyrol i pfunds og det var til gengæld virkelig skønt, det var så rent og dejligt og både østriger og schweizerne var utrolig flinke og rare mennesker i forhold til italienerne.


  • #11   19. jul 2010 smiley
    sikke et hyggeligt selskab du har været, det er nok sidste gang de gider invitere dig med på ferie


  • #12   19. jul 2010 Jeg kan nu godt forstå de bliver skuffet .... er der noget jeg ikke kan lide, så plejer jeg at holde min mund smiley - ingen grund til at ødelægge stemningen.

    Jeg ville have ELSKET sådan en ferie.


  • #13   19. jul 2010 Lars M
    Ha ha ha som om jeg blev inviteret. Nej du det var min egen dumme idé da vi ellers ikke var kommet på ferie sammen i år, men det kunne også havde været det samme da. Vi boede på samme campingplads som min kærestes forældre men ikke sammen med dem, så havde jeg sku da taget æ strik!


  • #14   19. jul 2010 Vivi - vi kommer nu også i Lido di Jesolo.... men lejer dog en lejlighed.... er ikke helt syg med camping...... men i den ende vi var, var folk rigtig søde og rare.... og der var rent og pænt... både på gader og strand :-S....
    og alle italienerne kan snakke både tysk og engelsk i det område vi bor i smiley


  • #15   19. jul 2010 T Hysted, vi var også på stranden 2 timer den ene dag og det var ganske ok. Men jeg skal aldrig på camping nogen steder mere smiley men jeg kunne godt finde på at tage til italien igen, dog bare ikke lige lido di jesolo de første par år smiley Og slet ikke med kæresten før at vi er enige om at jeg ikke kan tåle at ligge og glo på ryggen en hel dag ;D

  • #16   19. jul 2010 Hvis ikke du bryder dig om italienere, kan jeg da anbefale dig at tage en tur til Grækenland og studere afstumpede hundemishandlere.

  • #17   19. jul 2010 ahhhh har lige tjekket kortet :-S DEN campingplads gad jeg nu heller ikke, hvis jeg selv kunne vælge.... den ligger da ret råddent?
    de campingpladser der ligger mod vandet, ser noget renere og pænere ud... og der er vist også lidt mere at give sig til, med byen lige rundt om hjørnet.....
    og der er jo heller ikke ret langt til Venedig ;o)
    vores lejlighed lå helt ned til vandet og hovedgaden...... øst for centrum....
    det var en god ferie og vi gør det samme næste år ;o)


  • #18   19. jul 2010 T Hysted
    Smiler ja venedig ville jeg så gerne have været til og Trieste, men nej nej smiley
    Pyha godt jeg har været på ferie 2 gange andre steder i år allerede, for hvis dette havde været min eneste ferie som man havde spinket og sparet til et helt år ville jeg godt nok være meget mere ked af det end jeg er nu.


  • #19   19. jul 2010 Det lyder da ualmindeligt kedeligt. Jeg er heller ikke til camping, det er jeg simpelhen blevet for gammel og for forvendt til.
    Tilgengæld synes jeg Italien er en skønt land og italienerne er super søde og servicemindede folk. Jovist, de taler ikke rigtig andet end italiensk, men tilgengæld har dem jeg har mødt været super gode til "gæt og grinmasser*.


  • #20   19. jul 2010 Rollo & Westierne .
    Jeg teer mig ikke som en teenager overfor nogen som helst. Jeg betaler alt selv, jeg kører i min egen bil og jeg nasser ikke på nogen oven i jeg faktisk købte mad ind til os alle inkl svigerfamiliens venner den ene aften vi spiste hos dem, det betalte JEG og ikke os som par. Jeg er ikke blevet inviteret af dem og vi boede heller ikke sammen med dem og jeg skriver ingen steder at det er deres skyld at jeg synes at italien og campingpladsen er skod. Jeg kunne aldrig drømme om at optråde negativt overfor mine svigerforældre, de hader mig skam nok i forvejen

    Jeg konkluderer bare at man kan være meget forskellige og have helt forskellige forventninger hvad man gider at spilde sine surt tjente feriepenge på. Jeg kan kun takke mig selv for det da jeg ville gøre min kæreste glad og ville tænke på hans bedste.


  • #21   19. jul 2010 Siger bare, gran canaria, madeira, østrig, schweiz, sydspanien og mallorca - here i come again ;D

  • #22   19. jul 2010 Rollo & Westierne .
    Fniiis ja jeg har virkelig lært af den her episode. Jeg skal være mindst ligeså egoistisk som min kæreste og næste gang tager jeg på oplevelses ferie med min mor og mormor og så må han blive hjemme og passe hunden som han plejer ;D


  • #23   19. jul 2010 vivi enig med spanien ,,,det er bare det fedeste land at holde ferie i ....Har du været i barcalona der er oss lækkert smiley og masser af sol og strand

  • #24   19. jul 2010 Susanne N
    Har ikke boet i barcelona, men det kommer jeg til, barcelona står helt klart højt på min ønskeliste smiley


  • #25   19. jul 2010 Tror bare du skal findet et andet sted i Italien og måske ikke lige et total overrendt sted som Lido de Jesolo, så vidt jeg er orienteret så er det område den ene campingplads ved siden af den anden i en uendelighed.
    Der er andre steder, hvor der er langt skønnere og hyggeligere, hvor Italienere godt gider tale engelsk eller tysk. De er vist bare ikke så begejstert for tyskerne


  • #26   19. jul 2010 vivi barcelona er afgjort den aller fedeste by ...Og så er spanierne jo bare søde over for alle og især trurister .-)

  • #27   19. jul 2010 Yfff - har så været i Barcelona og det synes jeg så bestemt ikke var nogen fornøjelse. Er absolut IKKE til storbyer.
    Næhh - 3 ugers afslapning, bade-, solferie og så noget god mad smiley

    Så der er vi jo forskellige


  • #28   19. jul 2010 LOOOOOOOL

    Kan læse du er lige så tudefærdig som jeg var.
    Min aller første ferie sydpå - og NUL palmer.
    Dvs - de trak en rundt nede på stranden man kunne blive fotograferet med til en ansellig slat penge *GGGGG*


  • #29   19. jul 2010 **CHINE* *
    Joo da hvis jeg kan have en dejlig autocamper med inkl aircondition ;D


  • #30   19. jul 2010 **CHINE* *
    Loool ej så bliver jeg bare hjemme ;D men er dybt imponeret over tyrol, det er bare smukt og romantisk!


Kommentér på:
Dybt skuffet over min ferie :(

Annonce