1.661 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

Sove længe Vs. Hund :-) Sove længe Vs. Hund :-)

Som overskriften siger, føler i stadig i kan sove liiiige så længe i vil ?

Jeg vågner nogle gange klokken 10.00 og har vildt dårlig samvittighed over Sofus må vente så længe - for skal jo lige vaskes og have tøj på inden jeg kommer ud af døren...

Nogle gange gad jeg godt bare blive liggende i sengen smiley Men kan jo ikke være det bekendt over for ham...

Hvordan har i andre det med det ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sove længe Vs. Hund :-)
  • #1   18. jul 2010 Mine vil bare gerne sove og sove, og er ligeglad med om jeg sover til kl 12. Skal de virkelig tisse, så graver de mig i hovedet, så jeg vågner.
    Men behøver ikke at vaskes og tage tøj på for at de kan tisse. Lukker enten bare op for havedøren eller vader en tur i nattøj *GG*

Men er ret "arbejdsskadet", så sover sjældent længere end til kl 8 mere - da jeg i hverdagene står op kl 5, så det er mig der jager med hundene nu, for at få dem ud og tisse.

• #2   18. jul 2010 Jeg kan sove alt det jeg lyster -mine hunde har ikke travlt med at komme ud om morgenen;o)

Reiki kan sove rigtig længe og når jeg så står op, stadig ligne en der godt liiiiige kunne tage 5 min mere *G*
    Men når først snoren findes frem, vil han dog rigtigt gerne ud.

Gaia har ikke travlt med at komme ud, men hun skal dog ud, inden jeg begynder at gå i bad og hvad man nu ellers skal om morgenen.

Så typsik går vi lige udenfor så de kan tisse, og så tager vi en rigtig gåtur når jeg har fået gjort hvad jeg nu skal om morgenen.
    -og på den måde kan vi skam fint sove til kl 10, 11 eller endnu senere;o)

• #3   18. jul 2010 Jamen Sofus klager skam heller ikke smiley

Det er kun min samvittighed - Daniel smider ham i haven inden han tar afsted om morgenen ! Synes bare det er synd smiley

• #4   18. jul 2010 Hvis Basse virkelig skal pisse, vækker hun mig og piver.
    Så går vi ud og pisser, og smutter i seng igen..

Hun sover helst til kl 14 hvis hun kan komme til det smiley

• #5   18. jul 2010 Mine hunde vågner første gang kl. 5 og skal udenfor. Der kan de simpelthen ikke mere, og vandet står nærmest ud af øjnene på dem.

Derefter kan vi godt sove til 8-9 stykker, men så er det også op..

• #6   18. jul 2010 Min hund sover ligeså længe som mig - nogen gange til langt over middag. Selvom min søn står op ved 8 tiden bliver Kesha liggende nede ved siden af min seng til jeg står op. Så kommer hun en tur ud i haven med en håndfuld foder smidt i græsset mend jeg laver kaffe, drikker den og får en smøg. Vi har ikke travlt :-))

• #7   18. jul 2010 Mie - det har vi jo egentlig heller ikke pt.

Men får så dårlig samvittighed smiley ØV

• #8   18. jul 2010 Martin lukker Peanut ud i haven mens kaffen bliver lavet kl 3:3 om morgenen, så står jeg op og drikker kaffe i haven med Martin og Peanut.
    hund og jeg hopper så i seng igen kl 4:30 og sover til 10... tror Peanut synes det er en dejlig morgenrutine

• #9   18. jul 2010 Du skal ikke have dårlig samvittighed. Hvis hunden ikke kommer og tigger om at komme ud, er den sikkert helt fint tilfreds med det. Så har man jo til gengæld så meget tid og overskud sammen med hunden resten af dagen.

Nu vil vi forresten gå en tur op til skoven smiley

• #10   18. jul 2010 Fie er klar mellem 5-6 *G*

Heldigvis sover jeg så aldrig længe

• #11   18. jul 2010 Synes heller ikke du skal have dårlig samvittighed over det, hvis ikke din hund selv kommer og beder om at komme ud smiley

På Silas kan man tydeligt se, at han ikke er klar til at stå op, når jeg er *GG* http://hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=26256

• #12   18. jul 2010 Det er nok også mere fordi at vi jo altid går hans eftermiddagstur omkring 15.00 - at morgenturen jo gerne skulle komme nogle timer forinden der smiley

god tur smiley Vi har også lige været en laaaangt tur,

Puha nogle af jer står ski godt nok tidligt op :-.)

• #13   18. jul 2010 Lulu står ofte først op når hun kan høre, at jeg åbner for fodertønden *G*

• #14   18. jul 2010 Tinna - GUD hvor er Silas bare bedårende - må indrømme den race hund ikke lige er noget for mig ! Men endda manden herhjemme faldt helt for ham da vi så den film smiley

• #15   18. jul 2010 S & D: Hehe tak smiley Han er også en lille fimset charmetrold smiley

• #16   18. jul 2010 Det må du nok sige, kunne da slet ikke stå for de uskyldige øjne der smiley

• #17   18. jul 2010 Kia sover når jeg sover. Og da jeg skiftede mellem dag, aften og nattevagter var det det samme. No problem :o)

Skal hun en sjælden gang imellem ud inden jeg vågner så vækker hun mig ved at banke på døren med poterne.
    Men det er yderst sjælden.

Hvis ikke den står på aktiviteter står den for Kias vedkommende på en lur :o)

• #18   18. jul 2010 Og dem har han bare hver eneste morgen. Han hader at stå op - og det bedste han ved er når vi skal op i seng om aftenen *GG*
    Hvis det stod til Silas lå han i min seng hele dagen smiley

• #20   18. jul 2010 Her er det ikke noget problem, mine hunde elsker at sove længe og så er det iøvrigt drøngode til at sige til hvis de fx. har dårlig mave og skal ud pronto (for Sigurts vedkommende er det kl. 03.10 og den slår aldrig fejl*g*)

• #21   18. jul 2010 Jeg er spændt på, hvordan min nye hvalp kommer til at fungerer når det kommer til det der med at sove længe.

Cassius var allerede som hvalp en formiddags-syvsover, og stod op sammen med os.
    Så fik han sit mad, og så tøffede han i køjen igen indtil omkring middagstid.

Det var SUPER - jeg håber den nye også bliver sådan ;o)

Og så bruger vi i øvrigt hundelem, så hvis vapsen er ved at svømme ovenud af tissetrang, så kan den selv gå ud ;o)

• #22   18. jul 2010 Herhjemme vil hundene gerne bare soooove!
    Så hvis vi har lyst til at sove til kl 12 en dag, så er det fint med hundene - Ingen ulykker sker!
    Nogle sjældne gange kan vi dog se rastløsheden i Paya, og så er det altså ned! Så skal hun nemlig bummelum :'o)
    - Men ork, jeg går også ture i nattøj og med uglet hår! *GG*

• #23   18. jul 2010 synes silas er nuttet sådan som han ligger der og misser med øjnene smiley han har jo ligefrem morgengarn også ;o)

• #24   18. jul 2010 Jahh malou vækker mig hvis hun virkelige skal så lukker jeg hende ud i haven, hun gør hvad hun skal og så kommer hun løbende med fuldfart ind igen og forbi mig i døren og op i sengen igen. Moaar vi tager lige et par timer mere ik??? hihi så går jeg bare i seng igen smiley

• #26   18. jul 2010 T Hysted: Hehe ja, tror ikke nogen hund har så meget morgenhår som Silas smiley

• #27   18. jul 2010 Anton elsker at sove længe og det gør jeg også, så det er bare perfekt. Vi sover som regel til mellem 9 og 10 når vi har mulighed for det smiley

• #29   18. jul 2010 Mine er ikke til at drive op før kl.11 de nægter simpelthen og gemmer sig under dynen smiley Så intet problem i at sove længe her, men nu går vi også meget sent om aften.

• #30   18. jul 2010 Det er meget længe siden at Sunny er stået på før mig.. Har engang sovet til kl. 13.30 og han stod først op da jeg stod op smiley

Så herhjemme er der ingen problemer :b godt jeg har sådan en træt lille puttehund!

• #31   18. jul 2010 Mine har ikke ligefrem travlt om morgenen... Kan sagtens sove til middag, hvis det er det..

Men da jeg er morgentisser selv, åbner jeg lige havedøren, når jeg er oppe og så ind og sove videre... Det er sjældent at de gider at gå ud... Det er mest Laddie... Mickey kan nemt sove til efter 12..

• #32   18. jul 2010 Mine 3 hunde gør hele huset ned hvis der er mad kl 6 hver morgen, de graver simpelthen dynen af en smiley

Kommentér på:
Sove længe Vs. Hund :-)

Annonce