{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

Kender i det...fødselsdagsønsker? {{forumTopicSubject}}

Kender i det når man snart har fødselsdag og alle spørger hvad man ønsker sig og man bare ikke kan give dem noget brugbart svar? Hvad ville i ønske jer?

Jeg blir 25 på søndag og ved virkelig ikke hvad jeg ønsker mig... Har sagt til min familie at jeg ønsker mig penge til et nyt spisebord og nye lamper, men synes ikke rigtig jeg kan sige det til mine venner for ville ikke selv give en pengegave til nogen af dem... Er glad hvis de bare kommer uden kanel og er med til at give mig en god dag...

Er der nogen der ved om det er rigtigt man kan få allergi af at få for meget kanel? Har hørt nogle slemme historier om det, men ved ikke om jeg skal tro på det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender i det...fødselsdagsønsker?
  • #1   14. jul 2010 hmmm...

hvad med,
    Cd'er
    Parafume
    gavekot til massage
    biografbiletter

• #2   14. jul 2010 Du kan jo ønske dig forskellige pynteting, køkkenting m.v. til hjemmet
    parfume, creme, badehalløj m.v.
    smykker
    gavekort til tøj, accessories o.lign.
    CD'er
    Potteplanter

• #3   14. jul 2010 smykker
    tøj
    sko
    undertøj
    pynteting til hjemmet
    hundeting

var også nogle muligheder:)

• #4   14. jul 2010 Ja det har jeg også tænkt på, men det er bare altid noget jeg får til fødselsdag... Men den med gavekort til massage eller måske at få lavet negle, det er lge mig smiley

• #5   14. jul 2010 Ønsk dig oplevelser smiley Da jeg blev 30 havde tøserne lavet hver et "gavekort" til mig.
    En med en biotur
    En med en picnic-kurv en sommerdag
    En med en gang morgenmad på sengen en tømmermænds dag
    En med en gang vinduespuds
    og så kan jeg ikke huske resten.....

Så kom de sådan lidt på skift over et halvt års tid - det var super dejligt når man ikke lige mangler noget som sådan.

Jeg har aldrig kendt nogen der har fået kanel, men det er nok forskelligt fra omgangskreds til omgangskreds vil jeg tro

• #6   14. jul 2010 Jeg bliver 20år på Lørdag
    og ønsker mig:

- Simpel Hjertehalskæde ( gerne graveret )
    - Deltores bælte part 3 alle 3( bøger )
    - Nye Everlast Bukser
    - Parfume
    - Paul Pava billeder
    - Penge
    - Dvd OP
    - Sort Dug
    - Læder armbånd
    - Gavekort til Gele Negle
    - Gavekort til Cactus Tatoo

Lidt til inspiration smiley

• #7   14. jul 2010 Den med kanel er vi slemme til i vores omgangs kreds hihi

En veninde bev 25år for nogle weekender siden.

( hun var med på den )

Hun blev bundet til en pæ, fik gasmaske på, spulet med vand og sprøjtet kanel på skiftevis..

• #8   15. jul 2010 Puha det er det med at blive bundet og så bare få kanel jeg frygter... Har hørt om en der fik slemme plamager over hele kroppen fordi hun blev sprøjtet til med vand og fik kanel ned over sig bagefter...
    I min omgangskreds plejer vi at tømme en pulverslukker og fylde den med kanel, og så er der altid nogen der har en nøgle til ens hjem og så laver man et eller andet sjov der når personen ikke er hjemme. Det har jeg så bare aldrig været med til fordi jeg vidste det en dag ville blive min tur smiley Sidst var der nogen der havde spredt makuleret papir i hele huset og hold op et bøvl han havde med at få det samlet op, stykkerne var så store at de ikke kunne gå i støvsugeren... Har tænkt mig at låse døren til mit soveværelse og gemme nøglen hver gang jeg skal ud af huset de næste par dage, så er jeg da sikker på at jeg i det mindste kan komme i seng smiley

Tak for inspirationen, det er ihvertfald noget jeg kan bruge til noget smiley

Kommentér på:
Kender i det...fødselsdagsønsker?

Annonce