{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

dårlige vaner :)? {{forumTopicSubject}}

Ja nu da vejret er såååå elendigt og jeg er såååå bange så ville jeg da lige komme på andre tanker smiley

og der jeg så stod i køkkenet og ville lave kakao ser jeg at jeg (som jeg plejede førhen) har gemt de rugbrødsposer med kun 2 skiver i til min hest smiley som jeg så ikke har mere.. det må da vidst være en dårlig vane!
og ja.. så bider jeg negle.. men det er nu heldigvis meget periode præget.. er jeg inde i en periode med stress og angst bider jeg automatisk mere.

Hvad er jeres dårlige vaner ? hvis i har nogle smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dårlige vaner :)?
  • #1   12. jul 2010 Jeg har en rigtig dum vane med at pille i sår, myggestik osv. Rigtig ulækkert og irriterende...

Det er vist den værste - og der er helt sikkert flere. Jeg kan bare ikke lige komme på dem nu smiley

• #2   12. jul 2010 orv.. det gør jeg også ind imellem smiley men man får så grimme ar smiley

• #3   12. jul 2010 jeg bider også negle .. alt for meget .. og jeg vil så gerne stoppe .. :-S Nogle gange stopper jeg også i næsten 14 dage , bliver så stolt at mig selv .. Og så hvis jeg bliver stresset eller ked af det .. Går det bare helt galt igen smiley æv

• #4   12. jul 2010 Jeg har en rigtig dårlig vane, jeg bider i skindet lige ved siden af neglene. Mest når jeg er nervøs eller jeg keder mig. En helt vildt dårlig vane smiley

• #5   12. jul 2010 He he Anita, jeg er måske lidt langsom p.g.a. vejret: men hvad skete der med de 2 skiver rugbrød til hesten? - Har du gået og småspist? *G*

Jeg har en rigtig dårlig vane: Jeg ryger alt for mange smøger.

Og så har jeg det med at samle/gemme på alt muligt gammelt skrammel, fordi jeg tænker: ahh, det kan jeg sikkert bruge til et eller andet engang... NOT Miv! ....Det ligger bare og fylder!!! *GG*

• #6   12. jul 2010 Ja, det gør man! Men det hjælper ikke at tænke på det, mens man gør det. Argh altså smiley

• #7   12. jul 2010 Mie - haha din tosse.. nej .. spiser aldrig ende skiverne smiley så dem fik hesten altid smiley men da jeg ikke har hende mere og kom af med hende på en meget underlig og pludselig måde er det som om det ikke altid fiser ind :D.

Og ja.. jeg samler også på skrammel! og bider huden omkring neglene smiley iih. alle de vaner..

• #8   12. jul 2010 Anita - he he, jeg er jo nødt til at spørge for at få noget at vide smiley Men det gør mig da ondt med din hest, og der er sikkert en del af din psyke som ikke rigtigt vil acceptere det.... smiley

Jeg bed også negle og huden omkring i mange år, men holdt heldigvis op for mange år siden. Mine negle er dog stadig tynde og skøre, så det er umuligt at have dem pæne.

Og så har jeg endnu en (dårlig?) vane: Jeg er afhængig af HG *LOL*

• #9   12. jul 2010 Mie - ja det er en mulighed ..
    jeg glæder mig bare til den dag jeg ikke æder de negle mere smiley hvis det nogensinde sker smiley afhængig af HG? hmm.. det lyder overhovedet ikke bekendt her smiley

• #10   12. jul 2010 Jeg har godt nok også mange dårlige vaner..
    Nogle af dem er de samme som jer andre.

Bla. ryger for meget, piller i sår og myggestik, gemmer alt muligt gammelt ragelse, bider negle og huden omkring neglene.
    Udover det, så bider jeg mig inde i kinden hvis jeg keder mig, eller sidder og tænker.
    Jeg tjekker altid mindst 4 gange om jeg har nøgler, smøger, leighter og mobil på mig inden jeg skal nogen steder, når det så er tjekket, tjekker jeg 3 gange om jeg nu har husket at låse døren inden jeg kører.
    Jeg tjekker altid nettet om morgenen inden jeg skal i skole, så skal facebook, og de forskellige gallerier lige tjekkes.
    Men mailen tjekker jeg altid først når der er kommet omkring 200-500 spammails, for at se om nogle af dem er vigtige.

Og så er der sikkert en masse andre som jeg ikke lige kan huske nu smiley

• #11   12. jul 2010 Jeg har masser af dårlige vaner.....*G*

Jeg ryger for meget. Jeg samler, som flere andre, ting som jeg er 100 på at jeg får brug for en gang og jeg er ekstemt dårlig til at smide ud......*G*

Jeg har bidt negle som teenager, men stoppede omkring de 15 år. Nu har jeg et "problem" med mine lange negle.......*GG*

Jeg bruger ALT for mange penge. Gerne til ting til hundene. Selvom jeg har masser af ting i forvejen:-(

Og mange mange flere, men nu er uvejret vist ved at være over os, så jeg stopper for nu........*GG*

• #14   12. jul 2010 Har også nogle dårlige vaner:

- Synger højt i bilen
    - Bider negle
    - Ryger (var egentlig stoppet, men faldt skisme i igen, så må op på hesten...)
    - Læser altid sidste side i en bog først

• #15   12. jul 2010 Tazz: Jeg sætter også mit vækkeur så jeg kan nå, at tjekke hele nette FB, div gallerier, DBA, trendsales og min mail (og den rækkefølge):-)
    Ellers er min værste vane:

1: at glemme hvor jeg har lagt mine nøgler.
    2: at glemme min telefon på arbejde (mega træls hvis det er op til weekenden)
    3: i det heletaget er jeg slem til, at glemme hvor jeg har lagt div småting.
    4: at give min kæreste skylden for, at flytte de ting jeg har glemt hvor jeg har lagt. (hvilket han heldigvis tager meget pænt♥)

• #16   12. jul 2010 - Smider altid min pung og nøgler væk.
    - Køber alverdens ragelse som jeg ikke skal bruge alligevel.
    - Ryger.
    - Piller i sår og myggestik.
    - Gør som Tazz, bider mig i kinden når jeg keder mig.
    - Når jeg læser en tråd klikker jeg med musen næsten konstant på siden. (Total wierd).

Og sikkert en masse flere smiley

• #17   13. jul 2010 Ps Jeg piller også næse når jeg køre bil. :-S

Kommentér på:
dårlige vaner :)?

Annonce