650 visninger
|
Oprettet:
dårlige vaner :)? {{forumTopicSubject}}
Ja nu da vejret er såååå elendigt og jeg er såååå bange så ville jeg da lige komme på andre tanker
og der jeg så stod i køkkenet og ville lave kakao ser jeg at jeg (som jeg plejede førhen) har gemt de rugbrødsposer med kun 2 skiver i til min hest som jeg så ikke har mere.. det må da vidst være en dårlig vane!
og ja.. så bider jeg negle.. men det er nu heldigvis meget periode præget.. er jeg inde i en periode med stress og angst bider jeg automatisk mere.
Hvad er jeres dårlige vaner ? hvis i har nogle
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 794
Det er vist den værste - og der er helt sikkert flere. Jeg kan bare ikke lige komme på dem nu
feb 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 169 Svar: 3.632
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 333 Svar: 4.476
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 138 Svar: 1.911
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Jeg har en rigtig dårlig vane: Jeg ryger alt for mange smøger.
Og så har jeg det med at samle/gemme på alt muligt gammelt skrammel, fordi jeg tænker: ahh, det kan jeg sikkert bruge til et eller andet engang... NOT Miv! ....Det ligger bare og fylder!!! *GG*
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 794
feb 2009
Og ja.. jeg samler også på skrammel! og bider huden omkring neglene iih. alle de vaner..
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Jeg bed også negle og huden omkring i mange år, men holdt heldigvis op for mange år siden. Mine negle er dog stadig tynde og skøre, så det er umuligt at have dem pæne.
Og så har jeg endnu en (dårlig?) vane: Jeg er afhængig af HG *LOL*
feb 2009
jeg glæder mig bare til den dag jeg ikke æder de negle mere hvis det nogensinde sker afhængig af HG? hmm.. det lyder overhovedet ikke bekendt her
jun 2008
Følger: 140 Følgere: 125 Hunde: 9 Emner: 388 Svar: 2.483
Nogle af dem er de samme som jer andre.
Bla. ryger for meget, piller i sår og myggestik, gemmer alt muligt gammelt ragelse, bider negle og huden omkring neglene.
Udover det, så bider jeg mig inde i kinden hvis jeg keder mig, eller sidder og tænker.
Jeg tjekker altid mindst 4 gange om jeg har nøgler, smøger, leighter og mobil på mig inden jeg skal nogen steder, når det så er tjekket, tjekker jeg 3 gange om jeg nu har husket at låse døren inden jeg kører.
Jeg tjekker altid nettet om morgenen inden jeg skal i skole, så skal facebook, og de forskellige gallerier lige tjekkes.
Men mailen tjekker jeg altid først når der er kommet omkring 200-500 spammails, for at se om nogle af dem er vigtige.
Og så er der sikkert en masse andre som jeg ikke lige kan huske nu
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
Jeg ryger for meget. Jeg samler, som flere andre, ting som jeg er 100 på at jeg får brug for en gang og jeg er ekstemt dårlig til at smide ud......*G*
Jeg har bidt negle som teenager, men stoppede omkring de 15 år. Nu har jeg et "problem" med mine lange negle.......*GG*
Jeg bruger ALT for mange penge. Gerne til ting til hundene. Selvom jeg har masser af ting i forvejen:-(
Og mange mange flere, men nu er uvejret vist ved at være over os, så jeg stopper for nu........*GG*
jun 2010
Følger: 21 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 596
- Synger højt i bilen
- Bider negle
- Ryger (var egentlig stoppet, men faldt skisme i igen, så må op på hesten...)
- Læser altid sidste side i en bog først
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 1.295
Ellers er min værste vane:
1: at glemme hvor jeg har lagt mine nøgler.
2: at glemme min telefon på arbejde (mega træls hvis det er op til weekenden)
3: i det heletaget er jeg slem til, at glemme hvor jeg har lagt div småting.
4: at give min kæreste skylden for, at flytte de ting jeg har glemt hvor jeg har lagt. (hvilket han heldigvis tager meget pænt♥)
jan 2009
Følger: 20 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 1.869
- Køber alverdens ragelse som jeg ikke skal bruge alligevel.
- Ryger.
- Piller i sår og myggestik.
- Gør som Tazz, bider mig i kinden når jeg keder mig.
- Når jeg læser en tråd klikker jeg med musen næsten konstant på siden. (Total wierd).
Og sikkert en masse flere
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 1.295
dårlige vaner :)?