{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

Regler ang hvem der skal ha hvad {{forumTopicSubject}}

Hej

Ja, dette er en af de trælse...

Efter halvtandet år har min ekskæreste taget kontakt til mig da han har haft nogle ting hos mig, en grill, en wii og så skylder jeg ham nogle penge - selvfølgelig skal han have hans penge og hans grill.
Men inden vi gik fra hinanden sagde han at han gerne ville sælge den til mig og det ville han til 500kr som bare skulle lægges oven i det beløb jeg skyldte ham. I mellemtiden har jeg så anskaffet mig en masse ting til den wii i den tro at jeg havde købt den af ham (altså skyldte ham flere penge)
Nu vil han så efter halvandet år hente hans ting, hvilket er helt forståeligt og påstår at han sagde at han ville have 2000kr for den.
Efter vi har skændtes lidt frem og tilbage siger han at han ikke vil sælge den til mig og henter den sammen med de andre ting - så kommer mit spørgsmål så :O)
Er jeg så heldig at kunne benytte mig af en eller anden paragaf eller nogen anden form for hjælp at hente for mit vedkommende?? Jeg har trods alt haft den i mit hjem i halvandet år og pludselig forlanger han den tilbage.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Regler ang hvem der skal ha hvad
Kommentér på:
Regler ang hvem der skal ha hvad

Annonce