{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Ventetiden er bare den værste ! {{forumTopicSubject}}

I går aftes begyndte Agge at gå lidt underligt, men han hoppede da ned fra sofaen i en hulens fart, da han så Missepigen. Egentligt tænkte jeg, at han kunne lugte katten, og derfor ligesom sneg sig rundt, det ligner nemlig en form for , at han tager stand.. Så jeg gik til ro med god samvittighed..

Her til morgen var det da så gået helt galt, jeg vågnede noget tidligere end hvad jeg plejer, og Agge sad i sengen (plejer at ligge på den tid) og han sitrede. !
Mig ud af kassen -tjekke hunden, men kan ikke lige finde det spicifikke sted hvor smerte eller hvad det nu er stammer fra..Han går meget "opknebent" og bagbenene blir taget med bitte små skridt..
Han bliver lukket ud at tisse, og jeg ringer og får akut tid hos dyrlægen. !
Og øvs.. Han kunne heller ikke sige hvad der er galt, sådan lige på stående fod.. !
Enten er det maven eller også er det ryggen !
Så Agge-drengen er os dyrlægen i øjeblikket og bliver gennemtjekket, med røngten og blodprøver !

Jeg håber det er maven.. !
Ærlig talt er jeg ved at skide en gris på tværs, og render rundt og er grådlabil..

Jeg er nødt til at lave noget aktivt nu, så tankerne kommer lidt på afstand, men øv jeg er sgu bange !
Derfor er jeg ikke sådan lige på tråden til at besvare. *s* Håber det er all right..

Moster.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ventetiden er bare den værste !
Kommentér på:
Ventetiden er bare den værste !

Annonce