{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

YES! ENDELIG!! {{forumTopicSubject}}

Iiiih, jeg er bare SÅ glad idag!! smiley
Som nogen måske ved, fik Louis lige pludselig alene hjemme problemer, og det har virkelig krævet blod, sved og tårer smiley Men ENDELIG gav det pote smiley
Han har idag været alene i 8½ time, uden at ødelægge noget som helst, lå og sov da vi kom hjem, og hørte os slet ikke. Jeg optog ham på diktafon med min gamle mobil, og af alt det vi hørte var der ingenting smiley Ih, hvor er det bare SUPER skønt smiley Endelig kan jeg have god samvittiighed når jeg går smiley
Så skal vi bare lige have alt det hø han åbenbart har stoppet i ørene, ud igen smiley Så er alt som det var inden den forbandede lømmelalder smiley hehe.

Lige en glad tråd fra mig smiley Håber i andre har haft en lige så dejlig dag, som jeg smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  YES! ENDELIG!!
  • #1   25. jun 2010 Ej hvor godt smiley tillykke med det endelig har givet pote smiley :D
    kender selv til det der med at komme hjem til et hjem hvor alt er splittet ad og man bare har lyst til at vænde om igen og tænkte her bor jeg altså ikke smiley hih Miamii ødelægger også alt, og hun fik Bimmer med på ideen når de gik sammen så hun måtte i bur istedet (:

• #3   25. jun 2010 Helt vildt smiley Vi har også bøvlet meget med han gøede og peb helt vildt, og det er der heller ikke mere af smiley Vi skulle bare lige finde metoden.
    Så nu er han i soveværelset, hvor hans bur står åbent, med fjensynet tændt og gardinerne trukket for smiley Det fungere top dollar her. Det er ski skønt!

• #4   25. jun 2010 vi have osse samme problem herhjemme:D Milo er i bur i soveværelset nu og Gizmo i entreen (med masser af plads) og det er bar skønt at nå til døren trække vejret dybt og gå ind og INTET er splittet ad:) hihi..
    så kender det godt herfra:D

Kommentér på:
YES! ENDELIG!!

Annonce