{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

hvorfor? {{forumTopicSubject}}

er der bare nogle mennesker der er sådan?

Er lige kommet hjem efter en dejlig tur til København - til trods for et ret så dårligt møde med en kroejer!

Jeg var i københavn med nogle venner og da vi pludselig fik travlt løb vi gennem strøget.
Desværre resulterede det i at jeg væltede en mærkelig blå træboks med noget glas for oven. Udover et kæmpe brag - kom der en lille revne i ruden! Mig og min veninde var selvf. ikke særlig tryg ved situationen og alle de hujende tilskuere.

Og pludselig kom kroejeren ud, og han var (undskyld mit sprog) fandme gal! "Det var fandme ikke smart piger". Han stod og råbte og skældte os ud. Og han forlangte navnet på os. Jeg sagde til min veninde at hun kunne gå for det var jo mig der havde væltet hans blå ting (;

Ine på kroen blev han ved med at stå og skælde mig ud som om jeg havde lavet hærværk. "har du ikke et kort" spurgte han mig og jeg kunne helt ærligt svare nej! "JO ALLE HAR ET KORT, GIV MIG DET SÅ!". Men det havde jeg jo ikke - så jeg måtte sige at han kunne få mit nummer hvilket selvfølgelig ikke var godt nok. Jeg sagde han kunne ringe nummeret op og se om det ikke var min telefon der ringede. Han fik min adresse, nummer osv.

Da jeg gik ud af kroen blev jeg så sur på ham at jeg sagde (ikke på en pæn måde) at sådan skal han sku ikke behandle mig, for det ville jeg ikke finde mig i! Jeg sagde han skulle slappe af, og han sagde at det kunne jeg da fandme tage at gøre. Så sagde jeg at jeg jo ikke havde gjort det med vilje og så gik jeg!

Årh ved ikke hvorfor i skulle høre det - men bliver bare så træt af sådan nogle åndsvage, møgbelastende, ubehøvlede (kunne blive ved) personer. Jeg bliver stadig sur af at skrive det. Men hvad synes i var I også blevet sure, eller synes i også bare at det er træls at støde på mennesker der skal smitte med deres dårlige humør?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor?
  • #1   23. jun 2010 Hvad er det for en kro, der ligger på Strøget?

Nå men bortset fra det, så havde jeg bedt ham om at ringe til politiet, og så kunne de have klaret resten mellem jer.

Han har INGEN lovpligtig ret til at bede om noget som helst eller at være truende overfor dig. Din opførsel var så til gengæld måske heller ikke lige den smarteste i den situation, og jeg ville have taget veninden med som vidne.

Godt at alting endte godt for dig.

Alt han havde brug for var jo også bare dine forsikringsoplysninger.

• #2   23. jun 2010 Molly, hvis du ødelagde noget, ville du så ikke give ejeren af det ødelagte navn og adresse, såeledes det kunne bringes iorden via forsikring ?

• #3   23. jun 2010 jeg var nok også så ejer blevet lidt ærgelig over det, men at skælde og smælde løser efter min mening ikke problemerne. Du har vist pligt til at have dit sygesikringsbevis på dig, og det er dokumentation for hvem du er, du skal jo nok have dine forældre ind over, hvad angår forsikring, så kroejeren kan få erstattet tabet:-)

• #4   23. jun 2010 Molly: Jeg aner ikke hvad kroen hedder - den ligger ved siden af en MacDonalds (det var der vi skulle hen). Der var ikke så meget problem at der var brug for politi. Og jeg synes såmænd han var i sin fulde ret til at bede mig om at erstatte den rude der var kommet en revne i! Men det er måden man siger det på! Man kan sagtens snakke pænt og ordentligt til folk. Også selvom vi havde ødelagt nogen af hans ting. Det var jo trods alt et uheld, og hvis ikke han var kommet farende ud på den måde - var jeg da selv gået ind og sagt det til nogle af de ansatte!

Karin J:
    Normalt har jeg også kort på mig, men havde glemt min pung herhjemme i Viborg.Hvilket var meget træls da det var en shoppingtur vi var på! Ville aldrig tage på lejrskole eller shoppingtur uden min pung normalt.

Kommentér på:
hvorfor?

Annonce