{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
426 visninger | Oprettet:

SE X10 Mini og 3 netværk - Hjælp.. {{forumTopicSubject}}

Hej : )
Nu sidder jeg hér, ét tryk fra at have købe en X10 Mini... * MEN, så slår det mig at eg hellere måtte få nogle erfaringer, da jeg aldrig har stået med den i hånden. :')
Umiddelbart får den jo gode anmeldelser, ihvertfald hvad jeg kan finde?

- Hvad synes I om den?
- Er den behagelig at sms'e på?
- Kan kameraet bruges i dårligt lys, og stadig levere et fint billede?
- Kan den åbne og bruge sider som HG uden problemer?
- Hvilke erfaringer har i med 3's netværk, gode som dårlige?

Glæder mig til at høre fra jer derude : )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SE X10 Mini og 3 netværk - Hjælp..
  • #1   14. jun 2010 jeg kender 2 som har den, og er VILDT glade for den.. Jeg ville så gerne selv have den, hvis jeg ikke næsten lige havde købt ny tlf.

• #2   14. jun 2010 Minnie - Ej er det rigtigt? Perfekt! :'D
    Jeg frygter jo lidt det touch, men det er jo næsten ikke til at komme udenom efterhånden - Og slet ikke hvis man også vil benytte sig af internettet.
    Hvordan har de det med at sms'e på den, er det rimeligt nemt? : )

• #3   14. jun 2010 ja det siger de begge to.. Og den har et super godt kamara.. Hende den ene har aldrig haft andre telefoner en nokia og hun syntes den er vildt god at bruge.. Jeg er totalt misundelig, ville som sagt selv vildt gerne have den tlf.

• #4   14. jun 2010 Minnie - Hæhæ! Jeg er nu kommet lidt i tvivl om jeg skal vente til X10 Mini Pro kommer? For der er jo et tastetur.. De 2 telefoner kan helt det samme, forskellen er kun tasteturet. Nu er jeg i tvivl? :')

• #5   14. jun 2010 er den nye lige så lille? Ellers så ville jeg tage mini, men jeg ELSKER også små telefoner ;o)

• #6   14. jun 2010 og undskyld mine lidt sene svar, skulle lige have min datter til at sove :o)

• #7   14. jun 2010 Nej den vejer vidst 30 gram mere, men det er jo ingenting? :')
    Men kan se den har nogle fejl - fx mht bluetooth, fejl med alarmen, kan kun vise 1 dag i kalenderen (ikke oversigt over måneden), grumset kamera m.f.? smiley
    Synes bare den er frygtelig lækker.. Men mon de får rettet alle de fejl i Mini Pro'en? Hmmm... Nu er jeg da forvirret! Hehe!

• #8   14. jun 2010 KØB DEN smiley
    Jeg har den, og har ikke fortrudt et eneste sekund.
    Den er meget nem at skrive på, selvom det er touch, og bare nem generelt.
    Jeg har ikke lige været på HG med den, men er tit på face smiley
    Jeg kan intet dårligt sige smiley
    Kameraet er også super, og der er kort lukke tid, altså den tager billedet med det samme smiley Så vuffi skal ikke sidde stille i 20 sek når du vil have et billede, hvilket jeg synes er vigtigt smiley

• #9   14. jun 2010 Skulle de fejl være i mini'en? Det forstår jeg ikke, for det har min bestemt ikke.
    Synes billeder er i super kvalitet, kalenderen viser hele måneden, og du kan nemt skifte imellem månederne, og bluetooth fejler intet? Og har ikke prøvet at alarmen har fejlet endnu smiley

• #10   14. jun 2010 Mette - Ja, det er der en del som skrive inde på mobilsiden, og hvor SE melder tilbage at såda er det bare - Fx med at man ikke kan sende billeder via bluetooth? : /
    Men har du så været inde og hente nogle andre applikationer på Android Marked?
    Jeg er slet ikke så teknisk, så synes det er rart at høre fra nogle som har mobilen fysisk :')

• #11   14. jun 2010 er det ikke kun 5mp kamera der er på se mini?. jeg er på udkig efter en mobil. og er nokia person men synes ikke de er udkommet med noget spændende og nu kigger jeg på se aino og vivas. men det jo mange penge at give ud hvis det ikke er godt. se mini den er nuttet. men jeg er ikke vant til touch men man kan næsten ikke få uden i dag.. men nogen der kender aino og vivas så giv deres mening..

• #12   14. jun 2010 Ann Sophie : Okay, det var da underligt. Nu har jeg ikke lige sendt billeder over bluetooth, men vi har bluetooth i bilen, og der virker den fint. Der er aldrig problemer. (altså hvis der er nogen som ringer imens jeg sidder i bilen, behøver jeg ikke sidde med mobilen, sådan noget tråsløst halløj?)
    Jeps, det har jeg. Har hentet nogle spil og andre sjove ting, meget nemt at finde ud af smiley

Maria : Jo, det har den "kun" - men det er også bestemt nok. Hvis du går ind på louis' profil er der nogle billeder hvor han smiler helt vildt, ved siden af et badebassin, det er taget med den, og synes jeg hvertfald ikke man kan se smiley

• #13   14. jun 2010 Maria - Ja netop, touch er vidst vejen frem efterhånden! : ) Jeg har altid hadet touch, men må bukke under på ét eller andet tidspunkt *GG*
    Vivaz: http://www.mobilsiden.dk/?aId=10972
    Aino: http://www.mobilsiden.dk/?aId=9911

• #14   14. jun 2010 Mette - Ja det skulle også virke i bilen. Men problemet opstår når ma vil sende billeder eller musik fra ens mobil til en anden, eller modtage det fra en anden mobil. For dét virker ikke, selvom der står på SE's hjemmeside at telefonen kan det? Hmm.. Mystisk.
    Koster det noget at bruge Android Marked (med 3 abb.) : )

• #15   14. jun 2010 Ann Sophie - Det var da underligt smiley det må jeg prøve en dag så. hehe.
    Det kommer an på hvilket abb du vælger. Jeg har 3ideal 399 i måneden, der koster det ikke noget. Der kan man bruge nettet så meget man vil, og fri sms + 5 timers tale smiley
    Jeg blev overrasket over hvor nemt touchen er at bruge, det er virkelig forskelligt fra tlf til tlf. Havde en lg før, og der hadede jeg virkelig det touch, på minien synes jeg ingen forskel der er fra touch til taster.

• #16   14. jun 2010 nu har jeg læst om se mini og den lyder jo vildt lækker.. 6 stjerner uha. dog lidt ked af den kun har 5mp kamera. selv det osse er gode billeder alle mine billeder er selv taget med min mobil med 5mp. men tænk det skal være så svært at vælge mobil..

• #17   14. jun 2010 Mette - Det er præcis det abb. jeg ville købe, så det var da dejligt at det er gratis! : )
    Ja jeg har også haft LG, og var ved at blive vanvittig af deres touch! Hehe..

• #18   14. jun 2010 maria k.. Hvor store billeder har du tænkt dig at få lavet? For det har kun betydning på hvor stort du vil have forstørret billedet op med pixel.. Jeg har selv en nokia n95, der er 5 megapixel kamara i, den har dog et carl zeiss optik, det er det samme som er i de fleste dikital kamara, og den tager super gode billeder, til trods for det er en ældre tlf nu.. Der er mange nokia som har et dårligt optik og så er det lige meget om det har mange megapixel, så tager den stadig dårlige billeder.. Fx havde min svigermor en slide tlf fra nokia med 5 megapixel, der tog super ringe billeder, og har også set en med et 3.2 kamara i deres tlf som tog super gode billeder..

• #19   14. jun 2010 Ja så vidt jeg ved er Sony Ericsson dem som laver de klart bedste kamera! Det er der ihvertfald mange salgsassistenter fra Telenor og TDC der har fortalt mig igennem tiden : )

• #20   14. jun 2010 Mette - Forresten: Man har ikke en almindelig indbakke på en X10 Mini vel?
    Altså når man sender en sms, kan man så ikke vælge imellem nogle ''favoritter'' eller nogle man sidst har skrevet sammen med?
    Og, kan man slette samtaler man har haft, ligesom man kan sletter samtaler i en indbakke?
    : )

• #21   15. jun 2010 Ann Sophie : Ih, den forstår jeg ikke helt. hehe. smiley Altså hvis man går ind i meddelelser så er der alle dine samtaler, og så går du f.eks. ind hvis du har skrevet med mig, så står der f.eks. Mette Asmussen og så er heeele vores samtale der smiley
    Og jo, man kan vidst nok godt vælge favoritter, har ikke lige leget så meget med den, men den kan jo aaaalt muligt. Der er også sådan noget timescape halløj, som er de ting man sidst har foretaget sig.

Maria K : Hvis du vil have flere mega pixels så køb den alm. x10'er? Der er 8,1 mp, men den er jo også bare det dyrere. Den har min kæreste, og de kan det samme.

• #22   15. jun 2010 Mette - Okay : ) Så man kan ikke sætte den til at der kun er 1 besked af gangen. Du ved, ligesom en almindelig indbakke, hvor det ikke står som samtaler? : )
    Men tror jeg tager ned i en 3 butik i morgen og ser den live, har godt nok været ved at købe den mange gange over internettet de sidste par dage *GG*

• #23   15. jun 2010 Ann Sophie : Nej, det tror jeg ikke man kan. Ved ikke om man kan indstille den til at kun vise enkelte beskeder i stedet for alle samtalerne. Inde i samtalerne står beskederne jo selv smiley
    Den er altså også virkelig sød, jeg kunne ikke stå for den lige da han viste mig den. I 3 boden i bilka Esbjerg er den udsolgt, så ved ikke hvordan det står til med de andre smiley

• #24   15. jun 2010 Mette - Håber da ikke helt KBH er udsolgt for den? :') Har tænkt mig lige at ringe rundt og spørge i butikkerne, inden jeg køre derned. Det er jo i forvejen et helved at finde en p-plads ; )
    Men tak for din hjælp, tror vidst jeg ender med at jeg bliver X10 Mini ejer ;P

• #25   15. jun 2010 God idé at ringe inden smiley hehe.
    Det kan jeg godt forstå hvis du gør da smiley

Kommentér på:
SE X10 Mini og 3 netværk - Hjælp..

Annonce