{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.585 visninger | Oprettet:

Mave onde (kan virke anstødendene) {{forumTopicSubject}}

øv
har haft ondt i maven to ddage i træk nu. Sådan bobblende / sulten ondt i maven. Også sådan en stikkende smerte i højre side.

Men lige meget hvor meget jeg spiser / drikker . (har undgået sodavand osv.)
Drukket mælk, spist a38. Vil det ikke stoppe. Jeg ender bare op med konstant ondt.
Har hverken forstoppelse eller blod i afføringen. Eller andre mærkelige til
Det går væk så¨længe jeg er i bevægelse.
Men kan jo ikke stå og hoppe hele natten

Nogen der har nogen fifs til hvad jeg kan gøre for at få det til at stoppe?
Jeg er dog helt enig om at jeg bør tage til læge med det imorgen hvis ikke det stopper. Men nu vil jeg bare gerne sove ordentlig.
har også spist sådan nogen , købe piller fra apoteket som burde tage mave syre. Men intet virker til at virke

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mave onde (kan virke anstødendene)
  • #1   14. jun 2010 Hov glemte helt at skrive at jeg har sure opstød / bøvse fornemmelse hele tiden smiley

• #2   14. jun 2010 har du stadig din blindtarm?

• #3   14. jun 2010 Jeg har stadig min blindtarm ja.
    Men sider den ikke i venstre side??

• #6   14. jun 2010 Okay, hvilken form for skåne kost?.. Fibre brød osv?.. Kender kun til a38 og sådanne produkter.

Men okay super tak ^^, så blev man klogere. Men nøjs hvor er det irriterende.

Tror Bamse er den eneste der ikke synes det, eftersom vi har været ude og gå det dobblede af normalt, 9-10 gange her idag. Når jeg prøver at ligge mig til ro, går det nærmest amok i kramper smiley

• #7   14. jun 2010 Kaster ikke op, har en smule feber. 38½ , stiger og falder lidt.
    dog har jeg sure opstød og bøvse fornemmelse heletiden.

• #9   14. jun 2010 Jeg har en smule ondt i højre side. og svede ture, ikke fryse.

Men ja, god ide, prøver at ringe. Så må de fortælle mig hvad jeg skal gøre smiley

tak for hjælpen Sally =)

• #11   14. jun 2010 den rare mand jeg snakkede med . Sagde at jeg bare skulle prøve og sove det ud og tage noget mere a38 også et godt gennemristet brød og prøve slappe af. Dog hvis jeg får kvalme og begynder at kaste op, eller andre ting. uudholdelige smerter i maven skal jeg komme derud med det samme. Også skal jeg kigge fordi min læge imorgen tidlig. og gennem tjekkes.

endnu engang mange tak . Nu vil jeg prøve og følge rådende. og få sovet lidt. skal op kl 5 smiley

• #12   14. jun 2010 Okay super, det prøver jeg .

igen rigtig mange tak alle sammen smiley

• #13   14. jun 2010 Åh, det lyder rigtig træls!
    Hvor i landet bor du ?for der har været snak om flere forskellige steder med bakterier i drikkevandet.
    Er det måske længe siden du har lavet stort på wc?
    Det kan være noget forstoppelse. Det blev jeg engang indlagt med efter en tur ved vagtlægen. Så slog jeg pludselig en ordentlig p*** og fik det faktisk helt fint igen smiley

Ellers drik koldt kogt vand ( det er vigtigt med væske, hvis du enten har forstoppelse eller får diare) og/eller kamillete, spis ristet brød eller knækbrød, revet rå æbler, A38. Hold kroppen varm og få sovet, og så vil jeg bare håbe for dig at du har det bedre når du vågner - eller at lægen kan hjælpe dig og der ikke er noget alvorligt galt. God bedring og sov godt smiley

• #14   14. jun 2010 Hvis man er i tvivl om det evt. kunne være blindtarmsbetændelse , skal bare bare bede den syge om at

- hinke på et ben

det kan man ikke for smerter hvis den er gal med blindtarmen

det bad vi altid børnene om , da jeg var på mave-tarm kirurgisk

Bare et lille godt husmoderråd

• #15   14. jun 2010 Blindtarmen sidder i højre side, hvis ik der er nogle der har skrevet det længere oppe. God bedring med dig.

• #16   14. jun 2010 hvis det er blindtarmen ringer man altså til lægevagten.. Det ka gå ret hurtigt med sådan en.. Og er det blindtarmen er du som regel aldrig i tvivl

Kommentér på:
Mave onde (kan virke anstødendene)

Annonce