{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
373 visninger | Oprettet:

bi stik {{forumTopicSubject}}

Kato blev stukket at en bi for en time halvanden siden, og er lidt hævet omkring næsen, hvor langt tid efter kan der forsæt med at hæve er der nogen som ved det???

jeg holder øje med hans vejr trækning, det er ikke påvirket, han blev stukken på topeen/siden af næse ryg oveste på hans læber.
Derfor ikke så bekymet for ham, men alligvel. har dyrelæge nr klar.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bi stik
  • #1   22. maj 2010 m K - Min tidligere hund blev også stukket af en bi sidste sommer og hævede op ved næsen ... Jeg kontaktede dyrlægen selvom jeg ikke kunne se noget ved hendes vejrtrækning .. Dyrlægen ville gerne se hende og der sagde dyrlægen "godt i kom" ... Og hun fik noget modgift ... Jeg synes at du skal ringe til dyrlægen hvis du bor et godt stykke væk fra din dyrlæge, ihvertfald.

• #3   22. maj 2010 den hæver ikke mere nu, han er ikke hævet på tungen eller i munden, han spiser hans god bider, han er lidt stille men ikke mere end at han lege med den anden hund, han kan godt lide at man kælde for ham over den, så den kløe nok meget.
    Men jeg holder øje bor kun 5 min fra dyrlægen.

• #4   22. maj 2010 Du behøver ikke være nervøs!
    Hvis hævelsen ikke sidder så åndedrættet generes, sker der ikke mere!

Havde han været allergisk, havde du set reaktionen i løbet af de første få minutter og så havde det været kritisk...

Kommentér på:
bi stik

Annonce