Borys vil dø!!!! {{forumTopicSubject}}
Hey igen alle sammen...
Som jeg skrev i en anden tråd er der mange polske hunde der har brug for hjælp.. Jeg vil ha taget den der har det værst til mig men pga nyopstået familieproblemer har jeg ikk mulighed for det.. så jeg råber om hjælp fra jer.. borys situation er nu den at han er blevet syg og har mistet meget pels men er der nogen der vil ha ham kommer han væk derfra og kommer på hundehotel samt får go dyrelægepleje og kommer så først hjem når han er rask igen... Jeg græder indeni og vil gi alt for jeg kunne tage ham lige nu men som sagt der er kommet nogle ting så jeg ikk har muligheden... håber i høre mit råb og hjælper denne stakkels baby til dk.. I kan se ham på: http://www.tamaras.dk/
Han vil dø hvis der ikk snart kommer nogen og tager ham til sig....
Kærlige tanker Louise
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.601
Men vi har ligeså mange "bunker" af hunde herhjemme som der bare råber på hjælp og omsorg - så et eller andet sted så syntes jeg de skal hjælpes først.
Men ikke et ondt ord om Tamara´s og Græske hunde - de hjælper sgu mange.
Men vores egen nystartede forening "Red en Hund" kæmper også godt for sagen skulle jeg hilse og sige.
jan 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 16 Svar: 88
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.349
jan 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 83 Svar: 1.405
Jeg kan desværre ikke hjælpe ham, men det er rart at se mennesker som dig, der har hjertet på rette sted!
jan 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 16 Svar: 88
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.349
Borys vil dø!!!!