3 hunde MEGET billigt til salg - {{forumTopicSubject}}
Den ene skriger og hyler mere end den anden -
Thor fordi jeg holder ham fra Idun - Idun fordi Thor bliver holdt væk fra hende - Anna fordi... ja hvorfro egentlig - hun har sgu inden grund - men sikkert bare for at være MED...
Idun er KLAR nu - og fatter slet ik at vi andre bestemmer at hun og Thor ikke skal ud på narrestreger - det skete igår - indtil da har det været til at holde ud -
Thor prøver totalt at dominere mig - og er op til flere gange sprunget i hovedet på mig - for at prøve at vælte mig omkuld... Heldigvis har jeg hver gang nået at se ham komme flyvende gennem luften - han er BARE gal på mig -
Åhhh - bare tanken om 2 uger mere -
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.642
I den grad - hun er på 12 dagen - og huset er på den anden ende -
jul 2005
Du skal også være velkommen til bare og komme og hente Thor - Gg...
jul 2005
Griner - ja...
Du har nok ret - Og desuden er der åbenbart bare løbetidstæver overalt lige pt... Så han må vist helt generelt bare lide den næste tid -
Men hvis han så bare ville lide alene - stille og forsagt - Gg - hvorfor skal vi andre inddrages i den grad - LOL...
Nej - elsker jo drengen - men damn - det er hårde uger...
Han løber rundt som en løve i bur...
jul 2005
Men jeg kan da godt sætte en optager på, så du kan få sådan et rigtig liv agtigt live bånd - griner -
Så du aldrig bliver fristet over evne - Gg...
jul 2005
Ja - døre er ikke meget bevendt i denne situation - her er der brug for kilometre - Griner -
jul 2005
jul 2005
Følger: 31 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 748
jul 2005
Har skam også søgt et sted - men ikke fundet det rette -
Nu er det først blevet rigtig synd igår - og tanken om pleje er oppe igen herhjemme -
Men jeg nægter at sende ham i pension hvor han skal sidde i bur, - muligvis med andre tæver på vej i løb - så kan han lige så godt være herhjemme - har trods alt muligheden for at han kan være i stalden hvis det sku blive for slemt -
Smil herfra...
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 47 Svar: 161
3 hunde MEGET billigt til salg -