{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brokke tråd!
  • #1   18. maj 2010 Er dumpet en meget irriterende eksamen som jeg self. skal op i igen torsdag - på samme tid som jeg skal aflevere 3 opgaver. Det er træls!

    Mine allergipiller er væk (har forlagt dem) og mine øjne klør giga meget!


  • #2   18. maj 2010 Hvor er det bare uheldigt smiley Men mon ikke at du består næste gang?

  • #3   18. maj 2010 Har bare en lorte dag - så jeg er godt knotten og det går ud over manden så nu er han pisse sur og vil ikke have aftensmad - så nu er han gået i bad, og jeg har spist en rugbrødsmad !

    Sofus sår er er åbnet sig og tror meget det er derfor jeg er sur, for det irriterer mig når han fejler noget !

    BROK BROK BROK smiley

    Var rart at komme ud med !


  • #5   18. maj 2010 Cleo - haha, hva gir du for sådan en og hvor ofte ?

  • #6   18. maj 2010 Det håber jeg.
    Det er en skriftlig anatomieksamen uden hjælpemidler - så det er ikke en af de rare smiley
    Jeg har bare ikke rigtig haft tid til at læse pga. de dumme opgaver, men jeg krydser fingre for at der kommer spørgsmål om lige præcis de emner man har styr på...


  • #7   18. maj 2010 Sandie: Det er så skønt med sure mænd/skænderier!!! smiley

  • #8   18. maj 2010 Har mega mange lektier for i denne uge, og så er der virkelig ingen der svarer i mine forums -.-
    Jeg kan heller ikke rigtig få folk til at se på Flora og bedømme hende? Og min veninde der skulle komme og tage billeder af hende kunne ikke?
    Ellers er der ikke så meget brok fra min side XD


  • #9   18. maj 2010 Jeg syntes sku også lige pt at vores økonomi er lige til luksusfælden! Næsten.. Vi har ikke alle mulige lån, men er alt for gode til at bruge penge. Pt tør jeg slet ikke logge ind på netbank..
    Så bliver jeg sku sur på mig selv. Hvor svært kan det da være!

    Og så er jeg pisse irriteret over alle de skide mælkebøtter der er i år. Lortet skal op med rod, og det tager evigheder. Og så er der en mia. myrer i græsplænen til lige med. Godt nok ikke noget der ødelægger verdensfreden, men det er sku irriterende.


  • #10   18. maj 2010 Jeanett - ja, jeg HADER det - desværre er det min skyld jeg er ikke altid lige nem at danse med ! Men det ødelægger bare alt når man er uvenner !

  • #12   18. maj 2010 Marianne - hopper med på den med mælkebøtterne - hvad sker der lige for dem, tror 80% af vores "græsplæne" er mælkebøtter - og når man slår græs får man ikke dem alle med, så et par dage efter står de nok så fint og så kan man starte forfra smiley

  • #13   18. maj 2010 Cleo - Haha, så må hun til at tage sig lidt sammen smiley Men skidtet er der nok i morgen !

  • #14   18. maj 2010 Sandie, her er det også mig, der er sur, men mener også at jeg er i min gode ret i det... Havde faktisk min kusine på besøg, så yeeeah, masser af dårlig stemning!!!

  • #15   18. maj 2010 Ved ikke om det er brok, men er rigtig ked af det, min ældste søn på 5 år, har været til øjenlæge i dag og han lider af en sjælden muskelsygdom i venstre øje, så nu skal vi se om vi kan redde hans syn ved at han får briller og plaster for det raske øje, men fik af vide det er noget han har haft fra fødslen, men at lægen bare ikke har opdaget det smiley

  • #16   18. maj 2010 Jeanett - det lyder rigtig træls smiley Håber det går over igen !

  • #17   18. maj 2010 Marianne P: Årh, hvor jeg kender det! Har heldigvis heller ikke alle mulige lån, men den stinker virkelig alligevel, for kæresten er rigtig god til at bruge penge, han ikke har!
    (Ja, der blev satme bitch'es over kæresten lige nu!!)


  • #18   18. maj 2010 Sandie:

    Det er så sindssygt. Og vi har "desværre" kun en nabo, og så ellers grønne områder rundt om huset, og der kommer jo ingen og tager mælkebøtter der. Så jeg kan fjerne mine til evig tid, og så vil de sku stadig vælte ind, når dem uden for smider frø.
    kan man ikke vande med noget så de dør - sammen med myrerne?


  • #19   18. maj 2010 Karoline : Årh nej... smiley Stort stort trøstekram til dig og din familie

  • #20   18. maj 2010 Tak Jeanett, den var lidt hård at sluge, da vi fik det af vide..

  • #21   18. maj 2010 Marianne - haha, vi har også en kæmpe græsplæne bag huset ! Ved man kan få noget plænerens - men det er vidst lidt dyrt ?

  • #22   18. maj 2010 arhhhhh. lige en tråd jeg havde brug for. er gået op for mig at folk åbenbart er mere dobbelt moralsk end man lige troede. og at nogle mennesker opføre sig som om de er 14, og mega tøsefornærmet og ikke kan tage ansvar for deres egene handlinger og udsagn. men bare "sladre til mor".

  • #23   18. maj 2010 Jeanett:
    Ja jeg kan jo nok ikke give min kæreste skylden, helt hehe.
    Vi er nok lige gode om det, og han betaler næsten altid når vi køber noget.
    Men min kassekredit var næsten i 0, og så var der lige frisør, masser af ting til Milo, parfume (meget nødvendig, for jeg havde ikke en dråbe tilbage smiley ), makeup, mere "et eller andet" til huset, div. div. og lidt mere div. og så vil jeg skyde på at jeg har brugt 5000, måske 6000. Puha da.
    Klip min dankort!!


  • #24   18. maj 2010 Hundetossen.. puha det sætter pludselig ens problemer i perspektiv.. håber virkelig i kan redde hans syn... alt held og lykke herfra

  • #25   18. maj 2010 Sandie:
    Læs min øko. haha. Her har prisen ingen betydning, bare det virker!
    Jeg må spørger på planteskolen eller noget.


  • #27   18. maj 2010 Meget at brokke sig over her:

    1) min ryg som jeg døjer med har ikke gjort ondt i et stykke tid. Idag kom det så tilbage med 10 dobbelt kraft. AV AV

    2) Pga ryggen kan jeg ikke støvsuge som der trænger til - Fustration - Behøver jeg at sige at jeg lider af rengørringsvanvid.

    3) Kom op og skændes med en medstuderende over gruppearbejde, personen fattede intet og endte med at sige grimme ting om mig, bad om at stoppe med det, ville vi intet konstruktivt få ud af. hvorefter den medstuderende TRUER MIG!!! Hvad sker der - hvor blank er man så lige - Behøver jeg at sige at jeg lavede næsten hele delen af hans arbejde fordi han intet kan

    ARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  • #28   18. maj 2010 Maria... Tusind tak, det håber vi også, krydser finger alt det vi kan.

    Meto... Ja det er ikke lige den besked man venter at høre smiley


  • #29   18. maj 2010 Tænk, jeg kan simpelthen ikke finde på noget at brokke mig over :).

    Har startet dagen i strålende solskin og korte ærmer på planteskolen, hvor jeg fyrede 1600 kr. af på sommerblomster til arbejdet og har så brugt det meste af eftermiddagen på at få dem i jorden og gøre det fint på legepladsen.

    Vel hjemme og en kort tissetur med hunden. Derefter hurtig aftensmad på terrassen, STADIG i korte ærmer og så blev Jens og Disen sendt afsted til hunderally.

    Solen skinner endnu, græsset er begyndt at vokse igen, der hvor sneen ellers så ud til at have taget livet af det. Der er fyldte chokolader i køkkenskabet, kaffe på kanden og nede i stuen venter en vildt spændende bog på, at jeg kommer og læser videre i den. Og forude ligger en 3 dages weekend, hvor jeg bl.a. skal se min bedste veninde, som jeg ikke har set alt for længe.

    Jep jep, jeg er pisse irriterende, men life IS great smiley


  • #30   18. maj 2010 Jens og Marianne:
    SÅDAN!


  • #31   18. maj 2010 Karoline : Hvornår ved i så mere om forløbet? Er der ik mulighed for en operation?

  • #32   18. maj 2010 Han skal ned og have briller om ti dage og så om 6 uger skal han have plaster på og først derefter ved vi mere og hvad de kan gøre:(

  • #33   18. maj 2010 Årh, Karoline, håber det bedste for jer...

  • #34   18. maj 2010 Carina M : Du skal bare bruge tråden smiley Brok dig alt det, du vil smiley


    Cat. F : Ja, Mickey ligger også og putter opad mor... smiley


  • #35   18. maj 2010 Vi fandt ud af at min kæreste var blevet snydt grusomt i løn i januar. Afsted til fagforeningen som gav gode odds for at vinde sagen og få pengene. 3 mdr. hvor der ingenting sker og vi må ringe til hovedkontoret i kbh for at få dem til at lette røven!
    Idag fik kæresten at vide at der ingenting var at gøre. Han kan få 7500 for manglende kontrakt og erstatning.
    Bye Bye langt over 150.000,- Hold kæft, hvor jeg synes det er ringe..
    En omregnet timeløn til 4 kr. er åbenbart helt iorden..
    Er godt nok skuffet og ikke mindst over den dårlige sagsbehandling ved fagforeningen.. Hmpf surt opstød herfra..

    Det lettede ;o)


  • #36   18. maj 2010 Ah - hvad er det da for en lorte fagforening ? Dansk metal ?

  • #37   18. maj 2010 Vil gerne brokke mig over det ikke er torsdag nu. Så havde jeg ferie smiley

    Lille problem - men det var det eneste jeg kunne komme i tanke om *GG*


  • #38   18. maj 2010 Karoline:

    Det gør mig så ondt at høre om din søn:-(

    Men lad os da håbe at det "ender" godt.

    Knus herfra.


  • #39   18. maj 2010 Og SÅ vil jeg brokke mig!!

    Det kan sq ikke være rigtigt at man skal køres helt ned på sit arbejde? Jeg har været alene i huset idag med godt 50 unger fra 1. og 3 klasse.

    "Mette klarer alt"!!!

    Ja goddaw do............. Men hvor længe "klarer Mette alt"????

    Så er jeg SÅ glad for at jeg har et hus, en mand, forældre og 2 skønne hunde at komme hjem til:-)


  • #40   18. maj 2010 Mette - det er slet ikke tilladt at du skal klare så mange alene - hvad hvis en af dem kommer til skade ! Det er satme for ringe !



  • #41   18. maj 2010 Mette
    Det var da helt vildt og slet slet ikke rimeligt!!


  • #42   18. maj 2010 Tjaaaa...... Det er ikke første gang......... Og sikkert heller ikke sidste gang!!

  • #43   18. maj 2010 Cat:

    Jeg får ikke sagt fra, nej........... Jeg er bestemt ikke uundværlig, men jeg må indrømme at jeg tror at det hele ville brænde sammen, hvis jeg ikke var der:-(


  • #44   18. maj 2010 Åh Mette - mon ikke om du er lidt uundværlig alligevel..

    nu kender jeg institutions livet og har været mange steder gennem praktikker og de fleste steder har der været en "mette" som altid fik reddet dagen..

    nej det er ikke rimeligt overhovedet.. men sådan er virkeligheden bare tit de steder desværre... jeg synes personligt det er rigtig dejligt med kollegaer som giver lidt ekstra... især når man selv er en person der aldrig siger nej til at ændre tider eller blive længere...

    selvfølgelig skal man passe på sig selv... men jeg er i hvertfald en person der takker disse mennesker/kollegaer jævnligt... håber dine kollegaer sætter pris på dig på samme måde smiley


  • #45   18. maj 2010 jeg er træt af folk som opretter deres hunde under en race som den ikke er smiley svaret er at der er da X% i den så den må da være ægte... GRRR

  • #46   19. maj 2010 Karoline - Muskelsygdom, er det dovent øje?

    Min kæreste er født med dovent øje, men det blev desværre opdaget for sent. Et dovent øje, kan i de fleste tilfælde rettes op på hvis det bliver opdaget inden barnet er 8 år. Da din knægt er 5 år, så er jeg sikker på at i har gode chancer for at få rettet op på det. Held og lykke med ham smiley


  • #47   19. maj 2010 Maria:

    Jo, for mine unger er jeg uundværlig:-) Det fortæller både børnene og forældre mig i alle tilfælde ofte:-)

    Men idag vil jeg tage mine 26 unger og så skal vi i svømmeland i 4 timer og bare RÅhygge:-)). Det glæder jeg mig til:-)

    Så kan jeg blæse på hvordan resten af huset fungerer. Vi er ude af huset!


Kommentér på:
Brokke tråd!

Annonce