883 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Telia ekspert Telia ekspert

Jeg har lige fået denne sms og jeg fatter ikke en meter (tror ikke Peter kan hjælpe) ;D er der en ekspert til støde der kan fortælle mig hvilken kode der er tale om, og hvor tit jeg skal bruge den for at de ikke hugger 25 kr fra mig!!!!

Hej, fra d. 26.5.10 skal du melde afbud, hvis du har bestilt en kode til Telia Tirsdag, men ikke skal bruge den alligevel. Send 'AFBUD' til 1231 og glæd dermed en anden med koden. Vi forbeholder os ret til at opkræve 25 kr., hvis du ikke bruger koden og ikke har meldt afbud om tirsdagen kl. 12. Vh Telia

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Telia ekspert
  • #1   10. maj 2010 Ja synes jeg også!

• #2   10. maj 2010 har også lige fået den. Det er fordi du kan være heldig at få en med i bio for en billets pris, det skal bestilles, og man får en kode, og hvis man ikke bruger tilbudet uden at melde afbud, trækker de 25 kr. fra din konto

• #3   10. maj 2010 Nårh smiley så hvis jeg ikke har bedt om en kode skal jeg ikke betale noget eller?

• #4   10. maj 2010 nej, man skal selv bestille billetten, og får så en kode man skal bruge:-)

• #5   10. maj 2010 Der er også kommet mail omkring telia tirsdag, de har desværre oplevet at folk reservere billetter og derefter ikke bruger dem ...

så det er en "opfordring" til at huske at afmelde de billetter man ikke alligevel bruger

• #6   10. maj 2010 Nårh godt der er sådan nogle kloge mennesker herinde, var lige ved at være bange for at jeg var kommet til at bestille eller andet mærkeligt smiley

der skulle da vel ikke være en der kan fortælle mig hvordan jeg ser hvor meget data (Internet) jeg har brugt på min iPhone ;D

• #7   10. maj 2010 kan du ikke det på din profil hos telia??

• #8   10. maj 2010 Hmm det er da et godt bud !

• #9   10. maj 2010 Jeg tror at René har ret. der står også "HVIS du har bestilt, sp husk at afmelde". Jeg undrer mig bare over at jeg ikke har fået én, for jeg har også Telia.

• #10   10. maj 2010 Jeg har heller ikke fået smsén, men har fået mail, kan være de udsender smsér over et stykke tid, for ikke at belaste netværket ?

• #11   10. maj 2010 Her er hvad der står i mailen:

Telia Tirsdag er fortsat Telias mest populære fordel, og det er vi glade for. Det betyder dog også, at der er rift om billetkoderne hver uge.

Mange reserverer billetter uden at bruge dem
    Fordi der er et begrænset antal billetter hver tirsdag, er der mange, der skynder sig at bestille hver uge. Og det er super, HVIS blot du husker at afbestille din billetkode igen, hvis du ikke skal af sted alligevel.

Vi vil gerne give alle en chance
    Det er ærgerligt at gå forgæves til en udsolgt Telia Tirsdag, når der ligger uafhentede reservationer overalt i Danmark, som ikke er blevet afbestilt.

Husk at afbestille, hvis du ikke kommer af sted
    Fremover skal du huske at afbestille Telia Tirsdag-billetter, som du har bestilt, men ikke skal bruge, senest kl. 12.00 på den pågældende tirsdag. På den måde giver du andre en chance for at få en hyggelig aften i biografen.

Afbestilling sker ved at SMSe ’AFBUD’ til 1231.

Kommentér på:
Telia ekspert

Annonce