Endnu en svindler.. {{forumTopicSubject}}
Fik denne mail her til morgen:
Hej,,
Jeg er meget glad for at læse fra dig så godt jeg er ked af, for der ikke har svaret din mail tidligt nok det er på grund af masser af arbejde, jeg har her på laboratory.We faktisk giver vores babyer, fordi de tilhørte vores datter (Jenner), men med et tungt hjerte jeg tabte Jenner og hun var mit eneste barn, jeg arbejder med en global, bredt baseret sundhedspleje helliget selskab til at opdage nye lægemidler, nye teknologier og nye måder at forvalte sundhed. Vores produkter spænder kontinuum af pleje, fra ernæringsmæssige produkter og laboratoriediagnostik gennem medicinsk udstyr og farmaceutiske therapies.Our omfattende sortiment af produkter encircles liv sig selv som fokuserer på vigtige sundhedsmæssige behov fra barndom til det gyldne years.Jenner døde i en ulykke 3 uger siden på hendes vej tilbage fra hendes klaver klasser, og vi har ikke gjort op til en måned siden then.I bor i Cameroun. Jeg har meget trist erindring, når jeg ser hendes hvalpe omkring mig, fordi de minder mig om min dejlige Gud givet datter Jenner.i virkelig brug for at give dem til nogen, der kan pleje og elske dem, den måde Jenner DID.They har været meget ensom da Jenner gik så det bedste jeg kan gøre for disse hvalpe er nu at holde fast på min kollegas råd, som pålagde mig at sende hvalpene til en kærlig hjem.
Jeg vil virkelig sætte pris på, hvis du kan være der for nogen af dem og elsker dem, så de føler wanted.There er tre af dem en mandlig og to kvindelige og er begge 13 uger old.They er CKC og AKC registreret, og er i øjeblikket om vacciner, Dyrlæge undersøgelse, sundhedslovgivning er op til dato, og en 8 måneder Sundhed garanti er til rådighed, fremragende stamtavle og jeg har også deres rejse kasse som Jenner altid bruge, når hun var på rejse med them.You kan se deres billeder i den vedhæftede fil nedenfor.
Hvalpene går ud for 6000 Kr, som er hendes flugt gebyr og alle forsendelsesomkostninger til din home.This betyder, at man hvalp vil koste 2000 kr.. Du vil jeg elske, at du sender mig et billede af dig selv og familien, så jeg ville vide den person, jeg giver nogen af disse hvalpe til.
Hvis du har flere spørgsmål at stille vil jeg svare Dem sandfærdigt og loyalt. Jeg vil gerne stille dig nogle få spørgsmål, hvis du ikke har noget imod.
1 ... Er du en opdrætter??
2 ... har du været at holde kæledyr??
3 ... Har du børn derhjemme?
4 ... Vil du beholde dem eller give dem til nogen?
5 ... Hvor hurtigt vil du ønsker at tage hvalpene?
6 .... Hvor er du placeret??
Afventer Deres venlige svar.
tak og venter
Hvor er det træls med sådanne mennesker!
dec 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 86 Svar: 1.133
aug 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 10 Svar: 144
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.686
Havde det været skrevet på korrekt dansk, havde hun nok haft nemt ved at narre nogle.
Endnu en svindler..