{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
465 visninger | Oprettet:

En uhyggelig historie.. {{forumTopicSubject}}

På eget ansvar !

I går sad min storebror og jeg og så fjernsyn da en militær-helikopter kom flyvende forbi. Det første man tænker er jo bare "nææha en helikopter" så vi tænkte ikke mere over det. Da den var væk igen kom en anden helikopter og tog samme cirkel rundt om kvarteret som den første havde gjort.
Så kom min far hjem efter at have været gået med Trunte og så fortalte han os at nede ved den mose hvor jeg plejer at gå med Trunte var der fyldt med politibiler med hunde og helikoptere cirklede rundt.. Så nogen var altså forsvundet.. Man tænker da over det og om det er nogen man selv kender. om man kender dem meget eller lidt?
Men historien er ikke færdig endnu..
Senere kom min nabo så fordi vi skulle i biografen. Hun fortalte at hun havde været ude og gå med deres hund og var også gået nedad mod mosen, bare fra den anden side. Og så nede på den vej som går hen til mosen havde hun set nogle politibiler og en ambulance holde henne ved noget krat, og da kunne hun se at de slæbte en bårre(?) op fra krattet hvorpå der lå et menneske.. Med et hvidt lagen over..
Dette skete alt sammen få minutter fra hvor vi bor, jeg siger jer der farer en masse tanker rundt i hovedet på en når man hører sådan noget!
Men ingen ved hvem den afdøde er eller hvornår og hvordan såh... Men det er virkelig grimt!! .. Havde planlagt at gå med en ordentlig tur med Trunte men tror jeg tager den anden vej...

:o(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En uhyggelig historie..
Kommentér på:
En uhyggelig historie..

Annonce