{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

Tisseri, må stoppe nu . {{forumTopicSubject}}

Min tæve på 2 år tisser stadig indenfor i perioder.
Begriber det ikke, er det virkelig sådan at have små hunde ?
Det er kun i perioder ;s men hun gør det, uden advarsel.

Bliver sindsyg, mit gulv er ødelagt, og vi hat kun boet her 5 mdr :s og det stinker :s

Hjælp ?!?!?!?!?! kan ikke holde mere tis ud .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tisseri, må stoppe nu .
  • #1   19. apr 2010 hvad gør i rent med

• #2   19. apr 2010
    Altså når hun har tisset ? eller hvad jeg generelt vasker gulve i ?

• #4   19. apr 2010 når hun har tisset --

• #6   19. apr 2010
    Jeg har lige købt noget nyt spray i dyrehandel, istedet for det vi brugte før :s det men før bruge jeg vand og sæbe og evt sprit & så også sådan noget " gå væk hund " spray .

Men hun er ligeglad, medmindre jeg sprayer hele huset hver da, så tisser hun bare så snart "lugten" er væk :s

• #7   19. apr 2010 rodalon er slet ikke effiktivt nok - brug et rengøringsmiddel der fjerne urinspor

• #8   19. apr 2010 Urin off er det jeg bruger nu, efter vand og sæbe, og det er hun altså bedøvende ligeglad med :s

• #9   19. apr 2010 har du fået hende tjekket for evt blæreproblemer -- og bliver hun luftet ofte nok.

• #10   19. apr 2010 Når hun er 2 år og stadig tisser inde så ville jeg da få tjekket hende godt og grundigt af en dyrlæge. Det er ikke normalt. smiley Pøj pøj med det

• #11   19. apr 2010
    Jep, men hun skal til dyrelæge igen her om 6 uger, så må de kigge på hende igen :s
    Ja de mere ude end inde.

Bla idag da mig og datteren kom hjem, gik jeg kun lige ind og hentede hundene, snor på, og så gik vi en tur allesammen.

Og da vi kom hjem, nåede vi da kun lige at være inde i 5 min før hun pissede en kæmpe sø indenfor :s

• #12   19. apr 2010 Camilla : har nu hele tiden fået afvide ved dyrlæge at det var meget normalt for små hunde :s
    Håber godt nok det hjælper når det bliver sommer og havedøren kan stå åben smiley

• #13   19. apr 2010
    Nej jeg forstår det heller ikke, vores anden hund tissede aldrig indenfor, og hun var da hun en hvalp :s

• #14   19. apr 2010
    Okay :s jeg må hører min dyrelæge ad igen ..

• #15   19. apr 2010 Har hun været vant til bare at kunne løbe ud i haven og tisse når det passede hende..??

Jeg har to veninder der har en yorkshire terrier hver fra samme kuld, den ene bor i lejlighed på første sal den anden bor i rækkehus med have. Den der bor i lejlighed er blev hurtig renlig og der er ingen problemer med, at den tisser indenfor. Den der er opvokset i rækkehus med have har været vart til bare, at kunne løbe ud og ind som det passede den, men når den er her hos mig eller andre steder hvor den ikke bare lige kan løbe ud, så tisser den også flere gange uden så meget som, at sige en lyd. Min teori er, at den der er vant til bare ,at kunne løbe ud har aldrig rigtig lært, at holde sig for hvofor skulle den det den har jo været vant til bare, at kunne løbe ud.

Måske det kan være det samme hos dig..?? Ved jo heller ikke om min teori/tanke er rigtig.

• #16   19. apr 2010 Nej det har hun ikke været van til, derimod gik jeg tit ud med hende da hun var hvalp, men selvfølgelig har der været dage om sommeren hvor vi som sagt har terrassedøren stående åben for at nyde vejret..

• #17   19. apr 2010 Roser du hende udenfor som hun var hvalp?
    Overse hendes tis indendørs, altså skæld ikke ud. Hav hende inden for 1til 2 m hele tiden, (om der så går 1-2 uger)så hun ikke kan liste en tår ud! Det kan være hårdt arbejde, men hvad er 2 uger, fremfor tis altid?

• #18   20. apr 2010 Ej hun er 2 år gammel, roser hende ikke nej :s
    Men min datters far siger da " det var flot " til hende nogen gange når han går med hende.

Det kan simpelthen ikke lade sig gøre, er enlig mor, har ikke en chance for gå rundt med hunden hele tiden. Desuden tisser hun jo selvom jeg er der, og stopper ikke selvom jeg prøver at stoppe hende ..

Men det er jo lidt mærkeligt hun ikke tisser indenfor de mange timer jeg er væk på job :s

• #19   20. apr 2010 jeg syntes at det lyder som du ikke har tid og overskud til den hund, har du tænkt over det?
    Det er ikke nok kun at sige FLOT!!!!!!!

• #20   20. apr 2010
    Okay, jamen majbritt, synes bare du skal holde din mening for dig selv.
    Jeg skriver for at få hjælp og råd, ikke for at hører dit bævl .

Ja jeg har også et barn og tag mig af, og mener bestemt ikke en hund på 2 år skal behandles som en hvalp !

Hele det første år blev hun rost når hun tissede udenfor, men nu er hun altså 2 år ,

• #21   20. apr 2010 majbrit : bliver simpelthen nød til at spørge hvad du læser der gør du kan bedømme at jeg ikke har tid eller overskud til min hund/hunde ?!?!?!
    Eftersom du ikke kender mig ..

Jamen som sagt roste jeg hende udenfor før, men skal jeg blive ved med det hele hendes liv ?

For det er som sagt kun i perioder hun gør det, der kan nemt gå 2 mdr hvor hun ikke tisser indenfor :s

• #22   20. apr 2010 & hvis det var fordi hun ikke er "renlig" hvorfor tisser hun så ikke når hun er selv hjemme :s

• #23   20. apr 2010
    Jamen hun stresser meget til tider :s
    Kan det være stress der for hende til at tisse indenfor ?

Kommentér på:
Tisseri, må stoppe nu .

Annonce