øv. ikke noget arb. alligevel :(((( {{forumTopicSubject}}
i mandags var der en der sagde, at hendes veninde havde brug for hjælp til noget rengøring. jeg mangler penge, og begyndte straks at blive glad og ventede utålmodigt på, at veninden ringede. det gjorde hun så torsdag, og der var så blevet til, at jeg skulle lufte hendes hunde en gang om ugen, når en af hendes børn gjorde rent i huset. hun ringede så til mig i fredags, men da var jeg i skole, så tlf'en var på lydløs og jeg hørte den ikke.
i denne weekend har jeg så haft så travlt, at jeg glemte at ringe tilbage til hende, men har lige ringet til hende.
hendes søn ville nu tage sig af hundene, så ikke noget arbejde alligevel!
hun har så en café, men der kan hun kun bruge mig til rengøring, da jeg lige nu ikke har et hygiejnebevis.
men hvis jeg kunne få et hygiejnebevis, ville hun have brug for mig. men det er der ikke penge til lige nu, og når der bliver det, kan jeg først komme til at arbejde i juni måned ca... og der er bare så lang tid til det.
altså jeg har både brug for penge, men har samtidig ikke rigtig tid til at arbejde, da jeg er bagud med nogle opgaver, som jeg skal have indhentet inden den 26. + vi har eksamensprojekt den 28.-29. som jeg slet ikke er klar til endnu, og så går det ellers bare stærkt i undervisningen i øjeblikket.....
ved ikke lige hvad jeg ville med det her.... havde bare brug for at få det ud....... selvom det ikke ligefrem hjalp på humøret... er stadig rigtig trist over det.....
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
nov 2004
http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=49864
feb 2008
Følger: 21 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 443 Svar: 2.853
nov 2004
øv. ikke noget arb. alligevel :((((