{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
491 visninger | Oprettet:

har i det ligesom mig ? {{forumTopicSubject}}

At der BARE er noget som man må ha , uanset hvor meget eller hvor lidt man har brug for det.

Jeg kan ganske enkelt IKKE styre mig når jeg ser sko og støvler , mest støvler.

Og så skete det igen igen , at manden min " opdagede " mine indkøb , som jeg desværre ikke har nogen gyldig grund til at købe , da jeg har SÅ rigeligt af dem i forvejen ( sidste uges indkøb = 4 par støvler plus et par hjemmesko )

Jeg arbejdede en periode i en sko forretning og da vi skulle flytte talte jeg mit fodtøj ( 65 par, alle under 2 år )

Jeg er god til at sortere og give væk når jeg ikke længere lyster modellerne ( så er der ihvertilfald nogen der går med dem )

Og så har jeg det problem at jeg ikke kan vælge hvilke par jeg skal tage , hvis der er flere jeg kan lide .

Hvad køber i for meget af ?
Og hvad gør i for at " modstå disse fristelser ?

Ps. bare til jeres orientering er jeg en pige på 47 år med orden i økonomien , så det er ikke det der er problemet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har i det ligesom mig ?
  • #1   11. apr 2010 åhh sådan har jeg det os med sko, jeg har så bare min. 3 gange så mange som dig... det er frygteligt... de er over det hele...
    og så hundeudstyr... kan slet ikke få nok... min kæreste er ved at blive skør der er noget nyt hele tiden... nettet er meget dumt, for der kan man lige komme til at betille noget...:-)

• #2   11. apr 2010 Kiks og kødben !

Og det er nærmest manisk besættelse, jeg har MASSER - og en pakke på vej fra tyskland med lidt mere ; )

Bamser og andet legetøj er jeg også ret slem til at købe, og vi kan snart ikke være her pga alt det legetøj i smarte opbevaringskasser ; )

• #3   11. apr 2010 Jeg har en ellar andet sinssyg mani med glas...
    Har 3 køkkenskabe kun med glas.

Kan gå helt amok i nederste afdeling i Ikea...
    Kan slet ik styre det smiley

Og så i Kvickly forleden da, der var der 4 af de der 'vælte-peter' vandglas fra Norma til... Hold fast... 45kr!!!!

- Man er da et skarn hvis man ik slår til ved sådan et tilbud smiley

• #4   11. apr 2010 Det eneste jeg køber ALT for meget af er ting til hundene!!

Jeg HADER at købe sko og tøj, så her kan jeg ikke være med......*GG*

• #5   11. apr 2010 Griner højlydt ........

I er sgu lige så skøre som mig LOL

• #6   11. apr 2010 Christina ;

Du må endelig IKKE sige hvor du handler billigt !!!!!!!!!!!!!!!! LOL

• #7   11. apr 2010 Uha så må det være ting og tøj .. MASSER af tøj til min søn =) Kan ikke rigtig styre det ..

Og så ting til vores bolig - IKEA i Aalborg er både det bedste og det værste der er sket mig =) Hehe

• #8   11. apr 2010 Når så i bliver trætte af alle jeres indkøb , hvad gør i så med dem ?

sælger dem ?
    smider dem ud ?
    eller giver det væk ?

ps jeg har også et problem med møbler , jeg har igennem nogle år , haft " overskydende " næsten ubrugte møbler opmagasineret fordi jeg lige skulle have ny stue.
    Nu har jeg så fået en stor stue på 42 kvm. og har stadig ikke plads til alle mine møbler.

• #9   11. apr 2010 Elsker sko og støvler, får aldrig nok. smiley

Dog har Martin sagt stop nu, så nu er det længe siden jeg har købt. smiley

Nu har jeg 2 par støvler, 2 par støvletter, 5 par sandaler og nogle stiletter..

Jeg kan altid komme i tanke om jeg gerne ville have flere og mere. Gg En overgang var det tasker, dem har jeg gemt af vejen, skifter så engang imellem..

• #10   11. apr 2010 jeg brugte 400 kr på sobetis i påsken... men nej jeg har ikke noget problem. kun en alt for stor røv

• #11   11. apr 2010 Hundemutter :

det er heller IKKE for meget at bruge på god is LOL

• #12   11. apr 2010 Jeg er alt for slem til at købe til dyrene, ikke fordi de mangler noget men så fandt man lige noget nyt eller noget sejt, en anden art af guffer eller ben eller bare godbidder til kattene de har en lille spand med guffer nu og de spiser kun meget få af dem og ikke så tit...

• #13   11. apr 2010 Ting til min kæreste eller min datter... Er også glad for at finde stiletter men køber dem sjældent..har vist 4 par så det er jo ikke galt - er også vildt kræsen hvad det angår...

• #16   11. apr 2010 Sko,stiletter og høje støvler.. Jeg nægter at tælle,hvor mange par jeg har.. men har bunden fyldt,i 4 skabe..

Handler både dyre sko og lidt billigere sko,alt efter modellen og farven.. skal bare eje dem..

Går konsekvent uden om sko butikker og undlader at kigge på nettet.. Næsten,har et par stilletter på vej med posten smiley

• #17   11. apr 2010 jeg kan ikke styre mig med ting til vapserne køber og køber, lige pt har jeg til 4 hunde 14 hunde senge forskellige slags nogle aldrig brugt bare gemt væk kan jo ikke have 14 til at stå he he, halsbånd har de 19 stk hver ,søde tæpper alle mulige forskellige har jeg 42 stk af,hundeskåle til mad,vand har jeg 26 stk, dåser til guffer små,store har jeg 12 af ,kan bare ikke lade være at købe hele tiden, og så ting og sager til boligen især lysestager til fyrfad har nok ca 100 forskellige der går ikke 1 uge uden jeg falder over nogle nye,så samler jeg på glas frøer,

• #18   11. apr 2010 Hov ja...har noget for vaser! Så har vaser i en del flotte farver! Kan der fås skåle der passer til så fint med mig! Desværre er det som regel de dyyyyyre jeg falder for og så må man jo ønske sig til jul...

• #19   11. apr 2010 Jeg har bare en dårlig vane med altid at bruge penge smiley
    Får ALRIG noget (materielt ;)), kun til Milo - som i øvrigt er røvforkælet.
    Jeg køber aldrig nyt til mig selv, og alligevel fosser pengene ud af min konto smiley
    Jeg eeelsker også sko, og har også haft over 50 par, men har ikke rigtig købt så meget siden vi fik huset.
    Men havde jeg et guldkort med mega limit, så var det primært sko der ville komme med hjem - og et skab mere smiley
    - måske også lige nogle jakker, kjoler, træningstøj, tasker, mac makeup, en tur ved frisøren, flere hud og hårplejeprodukter osv smiley

• #20   12. apr 2010 Hvis jeg havde penge til det ville jeg gå amok i at købe sko! Elsker sko, især stiletter.... Men har "heldigvis" ikke råd til det lige pt, så det kommer helt af sig selv smiley

• #21   12. apr 2010 Gad vide hvad der er med kvinder og stiletter..
    De er jo ikke ligefrem super rare at have på... smiley
    Jeg eeeelsker dem også.
    Og får altid et par i både julegave og føs'dags gave af min kæreste.
    Betty Blues er mine favoritter, men kan sku ikke finde et sted de forhandler dem, efter shoelap er lukket smiley

• #22   12. apr 2010 ´Jeg har det problem , med møbler og nips ting til hjemmet. Ungerne o hunden får også bare i hoved og mås. Min datter får nyt tøj - sko og lege tøj hver anden dag. Til tods for hun ikke mangler noget , og vi snart ikke mere skabs plads har tilbage!

Kommentér på:
har i det ligesom mig ?

Annonce