{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Hjernerystelse {{forumTopicSubject}}

Min mand fik i går et jernbeslag lige gok ned oveni hovedet. Var på skadestuen og fik at vide at det var en mindre hjernerystelse og blev derefter sendt hjem. Blev vist godt undersøgt.

Det jeg spørger om, er hvor længe skal man forvente at han har hovedpine og Pinex ikke hjælper en dyt.

Jeg har selv haft hjernerystelse et par gange, men husker ikke at jeg havde hovedpine hele tiden uden at smertestillende hjalp.

Obs. Jeg har ringet til skadestuen, men de havde travlt lige nu, men ville ringe tilbage til mig senere. Ville bare høre om I andre har nogle erfaringer omkring det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjernerystelse
  • #2   9. apr 2010 Tak - Ja, måske vi skulle prøve det.

• #3   9. apr 2010 Jeg har snakket med den læge som tilså ham i skadestuen i går og han fortalte at han sagtens kunne have hovedpine i op til 3-4 dage efte.
    Jeg skulle selvfølgelig stadig observere ham - bevidsthed, motorik, hovedpine, kvalme, opkastninger, ændret adfærd etc etc.
    Forværres hans hovedpine eller kommer der andre symptomer, kontakter vil læge igen.

• #4   10. apr 2010 Jeg blev engang trampet ned af en stor hest, og det resulterede i en kæmpe hjernerystelse, som varede 4 uger. Jeg måtte ikke se fjernsyn, læse, høre musik eller lave fysisk aktivitet i de 4 uger - og jeg havde hovedpine næsten konstant de første mange dage.

• #5   10. apr 2010 Ja, det er noget værre noget det der hjernerystelse. Og det er bare så vigtigt at man ikke nekligere det og tror man kan en hel masse. Hjernen har brug for ro til at komme sig ovenpå sådan et slag.
    Kendte en engang som fik et strygejern i hovedet - det faldt ned fra et skab - mener også at hun var sygemeldt i 4-6 uger.

Min mand har stadig hovedpine, så jeg har sagt til ham at han ikke skal regne med at komme på arbejde de første dage i ugen.

• #6   11. apr 2010 Ja, det er vigtigt, at man ikke overanstrenger sig. Men selvom jeg overholdt lægens anvisninger, har jeg stadig mistet meget af min korttidshukommelse, så det er noget farligt noget..

• #7   11. apr 2010 Upss det er ikke så godt at miste noget af sin korttidshukommelse. Nogle mennesker blver så irriteret når man hele tiden spørger om det samme som man fik at vide for 5 min siden.

• #8   11. apr 2010 Ja, det er også træls at skulle spørge hele tiden, hehe. Jeg skal virkelig anstrenge mig for at huske noget nu..

Kommentér på:
Hjernerystelse

Annonce