{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

Bolig søges {{forumTopicSubject}}

Hej vi er en stor familie på 2 voksne og 2 børn og 2 hunde vores udlejer har meddelt at han skal sælge huset så nu leder vi efter ny bolig ...
Så skulle der være nogen der har noget i tåstrup baldersbrønde fløng eller hedehusene så er vi meget interreseret i at høre fra jer ...

Mvh Kate Jepsen og familie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bolig søges
  • #2   7. apr 2010 Den første har jeg snakket med men det er i sylen smiley prøv at google sylen tåstrup på nettet .. det er total lækre lejligheder men jeg tør sku ikke bo der med børn ... smiley

• #3   7. apr 2010 nummer 2 må jeg ikke ha mine hunde med den var ellers riiiigtig fin smiley og nummer 3 er for lille desværre men kom meget gerne med flere gode bud og tusind tak for linkene smiley

• #7   7. apr 2010 Har du undersøgt om det er tilladt at han "smider " jer ud bare fordi huset skal sælges...
    jeg mener nemlig der er noget med at han skal sælge huset som udlejnings hus....
    Synes lige du skulle undersøge det inden i flytter.

• #10   7. apr 2010 kate - I skal lige være opmærksomme på at ifølge lejeloven kan udlejer ikke smide jer ud når han sælger. ny køber overtager ejendommen med evt lejere.

bare hvis nu I er glade for at bo der og vil "kæmpe" lidt for at blive boende.

• #11   7. apr 2010 Kate - Den første bolig er ikke i sylen. Det er over på den anden side i det der hedder Saksen, Leen, Spaden osv. Det er et stille og roligt område med gode børnehaver omkring. Jeg bor selv i sylen og mine børn går i bh over ved leen. Her er altså ikke så slemt som man tror det er

Kommentér på:
Bolig søges

Annonce