{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

Hjælp til gaveideer {{forumTopicSubject}}

Ja det lyder helt tåbeligt men jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal ønske mig til min fødselsdag... Egentlig burde jeg være glad, når jeg intet ønsker mig må det vel være fordi jeg har alt.. hehe..
Men vil nu gerne skrive en liste alligevel til når familien spørger......
Så kom frisk.. Hvad ønsker jeg mig??
Hvad ønsker i jer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til gaveideer
  • #1   6. apr 2010 Kan du ikke bruge noget til køkkenet eller noget? Feks. mærkevare i de forskellige ting, hvis du ikke har det..?

• #2   6. apr 2010 Gavekort til massage, stiletter, gavekort til tøjbutikker, biobilletter, creme, make-up, bøger, sportstøj, smykker, penge, gavekort til restaurant... Hmm tænker lige lidt videre smiley

• #3   6. apr 2010 Man kan købe sådan nogle forskellige oplevelsesrig pakker i alle prisklasser, man kan bla. Få er wellness ophold, middag på en go restaurant eller hvis man er mere til noget adventure kan man også få det ;D

• #4   6. apr 2010 Mangler ikke rigtig noget til køkkenet synes jeg :S

Gavekort ku jeg godt.. men synes måske de er lidt kedelige, og jeg er ikke så god til at huske at bruge dem smiley
    Bio-billetter har jeg skrevet på smiley
    Makeup og det har jeg alt hva jeg skal bruge lidt pt.
    Bøger ku være en ide.....
    smykker har jeg nok af...

smiley ellers gode forslag smiley

• #5   6. apr 2010 Man kan købe sådan nogle forskellige oplevelsesrig pakker i alle prisklasser, man kan bla. Få er wellness ophold, middag på en go restaurant eller hvis man er mere til noget adventure kan man også få det ;D

• #6   6. apr 2010 Ups den kom 2 gange ;D

• #7   6. apr 2010 Jeg ønsker mig parfume altid =)

Oui, Morgan, Kenzo *mmmnn*

En lækker kviv, skærebræt eller gavekort til en ny pande (jeg har dyre køkkenredskaber)

Jeg ELSKER gaver med mening i. Min veninde er rigtig kvik til at finde på ting jeg ikke viste jeg ønskede mig, men idag kan jeg ikke undvære de ting ; )

• #8   6. apr 2010 PArfume ku jeg også godt. Bruger det ikke så tit, må ikke have det på på job.. Og var sidste sommer ude at flyve = fylte godt op i skabet smiley

Knive kunne jeg nok godt ønske mig. Det mangler vi lidt, men det er altid min kæreste der står i køkkenet så ville være lidt kedeligt til mig...

Hehe ja jeg er total svær ved det godt smiley

• #9   6. apr 2010 Haha jeg kan altid finde på noget at ønske mig. Problemet er mere at prioriterer, for noget ønsker jeg mig mere end andet.
    Og så alligevel kan jeg ikke komme på noget lige nu, hmm...

• #10   6. apr 2010 Jamen jeg er jo bare mig (og min kæreste som selv har job) dvs ønsker jeg mig noget, så køber jeg det..... Jeg har ikke de vilde udgifter så derfor køber jeg bare ting når jeg syens de mangler

• #11   6. apr 2010 Flotte fade, fine skåle.. flere ting fåes nu i lækkert design, så der er jo rigeligt at skifte ud af =)

Sengetøj, håndklæder og badeforhæng... Morgenkåbe, nattøj, hjemmesko..

Sengetæppe, nye puder og dyner..

Har du set en lækker lampe? Mamngler du måske smarte opbevaringskasser?

Stager, krukker, potteskjulere, duge, billedrammer og blondeundertøj ; )

Jeg selv samler på Erik Bagger glas, og har derudover en forkærlighed for Eva Solo og Poul Pava =)

• #12   6. apr 2010 Jeg ønsker mig ALTID bøger. Nogle titler/forfattere ved jeg, at jeg ønsker mig og så ønsker jeg mig også nogle, som giveren synes, jeg skal læse. Jeg har fødselsdag i december, så jeg får bøger to gange på en måned og har så et lager at vælge fra hele det næste år. Jeg elsker det smiley

Derudover har jeg lidt en svaghed for strømper, så det ønsker jeg mig også altid - i flotte farver og mønstre smiley

Ellers har jeg af og til ønsket mig "tjenester". Et år ønskede jeg mig f.eks., at min mor syede gardiner til mig, men det kan jo være hvad som helst, som man ikke selv kan/får gjort/orker/gider. Det var en dejlig gave smiley

• #13   6. apr 2010 Hov, der er også næsten altid nogle cd'er, jeg ønsker mig, men der skal jeg helst skrive det ned i løbet af året for ikke at glemme det.

Og til min næste runde fødselsdag ønsker jeg mig en ompolstring af en dejlig gammel lænestol jeg har, som er ved at falde helt sammen

• #14   6. apr 2010 Jeg fik en skål til jul - og gav den selv til min mor. Den hedder Super Bowl og er en stor Margrethe-skål - et dejfad... Den er fantastisk!! Hvis du ikke har sådan en, så kan du ønske dig den... (c:

(link fjernet) (min er hvid)

Kommentér på:
Hjælp til gaveideer

Annonce