{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FY for s**** da!!
  • #1   1. apr 2010 Ja rystede også bare på hovedet da jeg læste det smiley

• #2   1. apr 2010 Ja det er sgu sørgeligt... :,0((

• #3   1. apr 2010 Jeg bliver så ked af det. Mine forældre er på nogenslunde den alder. Jeg ved ganske simpelt ikke, hvad jeg kan finde på at gøre ved en person, som i DEN grad frarøver andre mennesker deres frihed, som disse mennesker gør, hvis det gik ud over mine forældre!!!

Hvor er man dog i aller laveste lag, når man kan finde på disse ting!!

Det værste er at jeg tror ikke at menenskeliv betyder en disse for sådanne mennesker! De er fløjtende ligeglade med andre, bare de selv har hvad de skal bruge!!

• #4   1. apr 2010 Sådan noget svineri - fy for satan smiley
    Mette kig lige forbi min profil (har sat en ny vovse ind - mine svigerforældres lab som vi passer når de er på ferie) smiley

• #6   1. apr 2010 ja fy for s****... så har man da ingen skam i livet!

• #7   1. apr 2010 Ja, nogle mennesker har simpelthen ingen moral. Stakkels ældre mennesker, folk tænker da ikke på, hvad sådan noget gør ved en ældre psykisk...trist

• #8   1. apr 2010 de er desværre mennesker, der ikke kender forskel på dit og mit, men at binde 2 demente personer (hvis det er korrekt - husk det er ekstrabladets udgave !) - man bliver så harm, som jeg blev det, da min mors taske blev stjålet mens hun lå på sygehuset ! Tyven smed efterfølgende tasken i en kurv med beskidt vasketøj, der blev sendt til Vejle hvor de fandt tasken og jeg kunne hente tasken på politistationen ... - men at stjæle fra syge ældre mennesker på et hospital er meget lavt ...........

• #9   1. apr 2010 min mor bor i en beskyttet ældre bolig, og i deres område var der 2 der blev slået ned, den ene en sengeliggende kvinde, hun fik et par på hovedet og en mand med amputerede ben blev væltet ud af kørestolen, og de tog deres penge efter at have truet og banket dem. Der gik rigtig lang tid før min mor var tryg igen, hun ringede sommetider om natten og græd fordi hun synes hun kunne høre nogen liste rundt. Heldigvis fandt de dem som havde gjort det, men de er jo desværre hurtigt på fri fod igen, og de fik bare lige en tillægsstraf, som de skal afsone når der er plads.

det er blevet et sygt samfund vi lever i!!

• #10   1. apr 2010 Ja, det er sq et trist samfund......

ØV, hvor kan man blive ked af det på de stakkels menneskers vegne:-(

Kommentér på:
FY for s**** da!!

Annonce