{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

htc tattoo, hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt sådan en tlf igår, og der spurgte jeg om man kunne sende ting med bluetooth men glemte at høre om det kun er til andre HTC ligesom det er med iPhone. Nu sider jeg og roder med det og kan ikke få det til at virke, så er der nogen herinde som ved om den kan modtage ting fra fx Nokia og hvordan jeg gør det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  htc tattoo, hjælp
  • #1   20. mar 2010 Hvordan fik du din com til at ville overføre billeder? Min siger nemlig jeg mangler et program til telefonen

  • #2   20. mar 2010 Jeg må vist bare prøve igen så

  • #3   20. mar 2010 Android understøtter stadig ikke filoverførsel via bluetooth. De mener vist det er en sikkerhedsrisiko.. Mener du på Android market kan finde en app der hedder "Bluetooth File Transfer", men er ikke sikker på at det fungerer på Tattoo.
    Ang. overførsel fra din nuværende Nokia, kan de fleste nye telefoner tilsluttes som et eksternt drev. Virker det ikke må du have fat PC Suite eller OVI suite fra Nokia. Så kan du også synkronisere dine kontakter og kalender med f.eks Outlook. Så har du dem altid på computeren, hvis din mobil bliver væk, stjålet eller tabt i toilettet.


Kommentér på:
htc tattoo, hjælp

Annonce