{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
341 visninger | Oprettet:

Bolig Esbjerg {{forumTopicSubject}}

HJÆLP, jeg leder og leder, men efter et halvt års søgen og på venteliste ved boligforeningerne, er det endnu ikke lykkedes mig at få en anden leje-bolig i Esbjerg-området, hvor det er tilladt at holde hund.

Jeg mistede min dejlige hund i august, og hundehold er siden jeg fik ham blevet forbudt her.

Er der nogen der evt. har et godt tip til hvor jeg kan søge? Er så småt ved at være desperat......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bolig Esbjerg
  • #1   17. mar 2010 Hvor søger du?

Jeg søger i tvllingernes/tyrens kvarter (Sønderris) for der må man have 2 hunde...

• #2   17. mar 2010
    Maibrith:

Jeg er skrevet op i alle boligforeningerne, og så vidt jeg husker er det område du nævner, et af de steder vi formentlig først vil blive tilbudt en bolig i. Er du glad for at bo derude, er det et godt "hunde-område"? Det ville faktisk være lækkert med 2 hunde.

Men alle boligforeningerne fortæller, at problemet er, at alt på boligområdet står helt stille lige nu.

• #3   17. mar 2010 Jeg har fået et par tilbud, men de har været på 1. sal og jeg vil have en med have :o) Mine forældre bor i Sønderris og der er mange grønne områder. Jeg boede på Thulevej indtil for en måned siden, og det var jeg rigtig glad for, og der er det også nemt at få en lejlighed.

Kommentér på:
Bolig Esbjerg

Annonce