{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

NØJ hvor er jeg skide sur {{forumTopicSubject}}

ARHHHHHHHHHHHHHHHH ved ikke hvorfor måtte bare ud med det FØJ HVOR ER JEG SUR dagen starter nomal god ovs nå men så sidste time i diktat
så skal T( SOM JEG ER SIKKER PÅ ER KLAR TIL SPECIEL SKOLE ) kravler rundt på gulvet råber og skriger OG KASTER RUNDT MED MIT penalhus og alle andres ting NÅ men så slutter timen næsten og står self og pakker min taske SÅ imens T krævler rundt går han MED villige ind i mit ben og råber at jeg har sparket ham SELVOM helle klassen godt kunne se at jeg ikke gjorde så tar han mig i kraven løfter mig lidt op og siger han vil sparke mig ( han har før kastet rundt med mig før og så prøvede zandra self og hjælpe mig men han tog da bare zandra også og løftede op i halsen (( trøjen med lidt hals )) lige som med mig og kastede rundr med hende havde et kæmpe mærke samme dag og dagen efter ) nå så går jeg ud og venter på bussen MEN NEJ sådan slutter det ikke self kommer 5 klasses drenge når vi står og snakker og siger vi skal sige et eller andet akramut eller noget og spytter på os så blir de ved og JEG jogger Y over tæren og så skal jeg self slås og skuppes nåre ja også self F som jo er sådan en splans at han ikke kan klare sig slår og skubber self mig også ekstra langt

SÅ NU ER JEG SKIDE SUR og har mest af alt lyst til at dresse liva lidt op med mundkurv og stål halsbånd og gå en tur forbi Y OG F s hus som ligger 2 skridt herfra

U N D S K Y L D men måtte bare ud med det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NØJ hvor er jeg skide sur
Kommentér på:
NØJ hvor er jeg skide sur

Annonce