{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

er det mig der er {{forumTopicSubject}}

"evnesvag" ;;;Nu har jeg prøvet og prøvet,igen og igen,at få min hund,Verner,oprettet her på h.g.

Det her bliver en laang historie.
For 14 dg.siden lagde min svigersøn div.billeder af Verner ind her på H.G.,ialt 6 billeder.Og jeg skrev så lidt tekst for hvert billed.
Jeg er så gået ind på "min konto",under profil og billed.
Blev så ikke optaget,fordi der var for lidt tekst.
Altså,så gik jeg så igen ind,og skrev så en laang roman omkring Verner,og skulle så opdaterer.
Men,da så romanen var færdig,skulle jeg så opdaterer.
OG nu bander jeg,jeg kunne for helvede ikke se nogen "magisk"rubrik,der kunne opdateres.
Og alle de dejlige billeder der er lagt ind,kan heller ikke ses,under profil og billed,under min konto.
Nå-så prøvede jeg igen i dag.
Skrev en laaang roman,om Verner igen,efter jeg selvfølgelig for anden gang tilmeldte ham og mig,og sååå skulle vi opdateres,på den satans ja, undskyld,jeg plejer ikke at bande,rubrik,der IKKE er der.
Nå-men jeg fandt alle de 7 billeder frem,med lidt "hygge tekst",vedr.Verner,UNDER rubrikken tilføj "nyt billed".
Men tro mig,at få de 7 billeder,og "!hovedbilledet" af Verner,til at "matche",plus "romanen",er mig en gåde.

Min flinke svigersøn,skrev en kortfattet tekst,til hovedbilledet af Verner(som en prøve),og den vil jeg meget gerne slette.Den "magiske" rubrik,hvor der står,fortryd.Er for mig en logisk forklaring,på at man fortryder teksten.Så,den har jeg også prøvet at bruge,uden held.
Jeg kan bruge div.netbanker,tale med min datter i Kina,via Skype,jeg kan via google se hvor jeg bor,når jeg gider,og det gider jeg ikke særligt meget,bruge face book,jeg mailer rask væk.Computeren er IKKE mit liv,men jeg kan godt,trods min høje alder.
MEN at få min hund på H.G.med billeder,overgår min "ringe fatte evne".
Nu fik jeg luft,med bandeord.Men H.G.`s opret hund m/billed,det fatter jeg ikke.
Er også tilmeldt gi pote,måske er det nemmere der.
m.v.h.
v.d.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det mig der er
  • #1   22. feb 2010 Lyder da som du har haft en hård kamp med tasterne. Må være godt at få lidt luft smiley

• #2   22. feb 2010 Du skal ind under "opret hund"........ Du kan, i første omgang, kun lægge ET billede ind.

Du skal IKKE opdatere, men "opret hund" nederst på siden.

Når du så vil lægge flere billeder ind, så HUSK at klikke på "gem" inden du gør noget som helst andet.

God fornøjelse:-)

• #3   23. feb 2010
    kære solva
    og beanmor
    og mette

Ja-til jer alle tre.Det er sgu en kamp.
    Jeg har gjort alt det du har skrevet så venligt til mig mette.
    Men jeg kan ikke få det til at fungerer.
    Nu har jeg altså lagt MED kommentarer 7 billeder ind af "Alfaen",og de er gode.
    Nu slutter jeg for i aften,med H. G.

Jeg,ville sgu også,Beanmor,sidde og smågrine,over de sikkert banale ,ting der skal gøres,for at få de her ting til at fungerer,hvis det var mig.
    Godt jeg har humoristisk sans,og det har jeg.Så-det går nok alt sammen.

Nu,vil jeg så lige tale med min datter og børnebørn,og min svigersøn,som arbejder og bor i Beejiing,via skype.Måske kan de hjælpe mig der i Kina.

Helt ærligt,det er sgu nemmere at vise Verner,her på computerbordet,"in live"via skype til Kina,end at få vist hans kontrafej,med div.tekst til H.G.
    Det synes jeg er underligt.
    Nå-men du kunne jo være,at hvis,jeg i løbet af året tager til Kina,at jeg derfra kunne få Verner oprettet inde på H.G.meget lettere,fra Kina.
    Og så ville jeg dø af grin.
    Tak for jeres sympati,og humor.
    Jeg prøver lykken igen om 90 dage.

mange hilsner
    vibeke

Kommentér på:
er det mig der er

Annonce