Problemer med dyreoasen? {{forumTopicSubject}}
Ja jeg har for længe siden tilmeldt mig et hvalpehold hos dyreoasen - og afmeldt mig igen få dage efter, da jeg fandt ud af deres politik omkring muskelhunde ikke var som jeg forventede - altså at mundkurv er en næsten fast rutine ved alle former for hundeleg- og jeg ikke kan deltage omtimalt i træningen, feks træne indkald osv. Derudover synes jeg at bitta talte utroligt nedladende til mig i telefon da jeg snakekde med hende.
Nu har jeg lige fået en bekræftelse på at hvalpeholdet er oprettet og at jeg skal indbetale 850 kr for træning. Jeg ønsker på ingen måde at deltage og man må sige at jeg ikke har meldt fra i dårlig tid ! Jeg skrev tilbage at jeg havde meldt mig fra, og jeg ikke agtede at indbetale 850 kr for noget som jeg ikke ønsker at deltage i !
OG ÅRH! Kan jeg slippe for at betale. jeg forstår bare ikke at de siger muskelhunde må komme MEN har 10000 regler omkring hvordan de skal forholde sig og hvad der skal ske og hvad de ikke må osv., hvorfor så ikke bare forbyde dem istedet. Hvad skal shiva og jeg med træning hvor vi ikke kan deltage fuldt ud !
Er simpelthen så tosset, og agter IKKE at betale en rød reje til dem.
skulle ud med aggressioner tror jeg ;D
Nogen der har andre erfaringer med bitta og dyreoasen.
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
aug 2007
Følger: 29 Følgere: 21 Hunde: 5 Annoncer: 1 Emner: 99 Svar: 2.074
Synes det er uansvarligt at slippe en masse hunde sammen, og så forvente at hundene klarer det selv med deres hundesprog.. Det er jo absolut ikke en naturlig situation? Hvorfor vil du have at din hund skal have "fri leg" under sådan nogle forhold?
Der findes mange klubber som har seperat muskelhunde træning, og det er bestemt det mest ansvarlige at tage forholdsregler som indhegninger, mundkurv, snor eller lign. Sådan er det at eje den type hund..
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 44 Svar: 159
Jeg kan sagtens forstå nogen hundeejere er utrykke ved hundeleg med muskelhunde og det accepterere jeg fuldstændigt Jeg ønsker bare ikke at træne et sted hvor jeg ikke kan være med i alle aktiviteter fordi det har de vedtaget.
Men lige meget hvad - betalt ikke betalt - tilmeldt - afmeldt... Gælder købelovens retur ret ikke på en måde?? hvalpeholdet er ikke engang startet endnu jo
sep 2009
okt 2006
sep 2009
(Jeg har sendt en afmeldning den 4. februar, og tilmeldte mig den 31. januar)
sep 2009
aug 2007
De fleste steder er der lange ventelister for at komme på hvalpehold, så der står sikkert en anden der gerne vil have din plads..
vores hvalpehold er fyldt op længe inden tilmeldingsfristen, og vi kunne godt oprette mange flere hvalpehold, så det kan da næppe være et problem at få holdet fyldt op, på trods af et afbud!?
okt 2006
aug 2007
Men når du nu har afmeldt undervisningen... få dage efter tilmelding, så er det småligt at holde på at du skal betale for undervisning du ikke deltager i..
okt 2006
okt 2006
sep 2009
Så sagde jeg at jeg ikke var interesseret i at komme til hvalpeleg, og jeg ville skrive en mail om jeg stadig ønskede at gå på hendes hundetræning, da jeg lige ville forhøre mig lidt rundt omkring også. Og skrev så i god tid at jeg ikke ønskede tilmeldning til holdet.
Jeg kan godt se nu der står det er bindende, men jeg har hverken set bekræftelse på tilmelding, jeg har ikke fået NOGET som helst afvide angående betaling (før de her mails jeg har modtaget idag), og som sagt afmeldt i god tid, så jeg synes simpelthen det er for meget hvis jeg skal betale.
Har meldt ud i mail at jeg ikke agter at betale en krone, og at jeg er sikker på de sagtens kan finde en anden der vil med på hvalpeholdet.
sep 2009
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Jeg havde ikke betalt ud fra hvad du skriver
sep 2009
Problemer med dyreoasen?