{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Ihhhhhh :O) {{forumTopicSubject}}

Ihhhh hvor er jeg altså bare glad lige nu!

Har i et lille stykke tid ønsket mig at få et akvaie, men da det er halvdyrt at starte er akvarie op fra bunden havde jeg egentligt opgivet min lille drøm.

Igår fortæller min onkel mig så at han har et fuldt udstyret akvarie som jeg må få hvis jeg vil have det! Og selvfølgelig vil jeg da det!!

Så i dag har jeg fået renset akvariet med tilbehør og fået sat det til herhjemme, samt brugt en mindre formue på nye fisk. Det fulgte da godt nok 5 fisk med akvariet, men det er jo slet slet slet ikke nok *G*

Det var egentligt kun meningen at jeg skulle have en 5-7 gubbier + dem der i forvejen var i akvariet, men æhhh kom vidst lige til at være en smule impulsiv så jeg kom hjem med
1 stor kamfisk han
2 kampfisk hunner
4 Mollyer
5 gubbier
og en pansermalle
Og så selvfølgelig lige nogle nye planter og en ny pære der gør fiskenes farver super flotte *G*

Men IHHHHHHH hvor er det bare blevet flot! Sidder bare og kigger på mine smukke fisk og smiler hele tiden.

Sitta virker også til at være begejstret for hendes nye "fjernsyn" hun har brugt masser af tid på at sidde og kigge på dem i dag *G*

Har i andre haft en dejlig dag? ;O)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ihhhhhh :O)
Kommentér på:
Ihhhhhh :O)

Annonce