{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor billigt kan det gøres?London
  • #1   8. feb 2010 Er det et krav, at det er i London? Sidst vi var i England tog vi toget ned sydpå til Brighton, og det betød at vi sparede mindst 50% på både hotel, mad, drinks, oplevelser osv. Og det tager kun 50 minutter, at tage ind til London, hvis der er noget man gerne vil se derinde én dag eller to smiley

  • #2   8. feb 2010 Karina

    Nej når man kan spare så meget gør det intet :b hehe .. Vi har snakket om det kan betale sig at leje en bil også ??


  • #3   8. feb 2010 Det ved jeg ikke - jeg ville ikke turde køre derovre i den forkerte side af vejen, må jeg indrømme!

    Men i Brighton fik vi et kæmpe-værelse med havudsigt, som endda var lidt billigere end det mindste lille kosteskab vi kunne finde i London smiley Der er vildt mange restauranter, og rigtigt mange havde tre retters menuer til 10 pund.

    Samtidig har de sådan nogle butikker ligesom vores Tiger, hvor de bla har store gnawlers-gnaveben til hundene til kun 1 pund. Så bare det er jo grund nok til at besøge byen ,-)

    Hvonår skal I afsted?


  • #4   8. feb 2010 Uh ja .. smiley hehe ..

    Det er min kæreste der skal køre hvis det endelig er .. smiley
    Det har vi ikke snakket om , det er stadig kun på drømmestadiet for mit vedkommende smiley


  • #5   8. feb 2010 Ok - Brighton er ekstra dejlig om sommeren. Det er en rigtig gammel badeby, som de rig fra London tog ud til i gamle dage. Midt i byen er der ern kæmpe.-mole ud i vandet, med en hel forlystelsespark på. Det er hjertet i byen, og det hotel vi boede på var lige overfor.

    Der ligger også et gammel palads som tidligere var kongefamiliens sommerresidens - hvis I er interesseret i sådan noget smiley


  • #6   8. feb 2010 Uh det lyder da ellers spændende smiley hehe ..

    Tak for tippet ihvertfald , det skal lige vendes sammen med kæresten .. smiley hehe


Kommentér på:
Hvor billigt kan det gøres?London

Annonce