{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Endelig får jeg opfyldt min drøm {{forumTopicSubject}}

- jeg skal ud og svømme med delfiner. Stedet bliver Portugal, da det er det eneste sted i europa, hvor det kan lade sig gøre. Det bliver virkelig en oplevelse for livet, da jeg har et helt specielt forhold til disse dyr. Tror det bliver enormt følelsesladet.
Drømmer om senere hen, at få lov at svømme med vilde delfiner og det vildeste ville være at få love at komme helt tæt på min helt store kærlighed - spækhuggeren.

Nogen af jer, der har været i nærkontakt med delfiner?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endelig får jeg opfyldt min drøm
  • #1   2. feb 2010 Nej men fuck hvor er jeg misundelig på dig.. Dumme dumme dig at du fik mig ind i din tråd.. Fyha =)

• #2   2. feb 2010 Ja, jeg har prøvet at svømme med vilde delfiner under en dykkerrejse i egypten.

• #3   2. feb 2010 Louise: hvordan var det?

• #5   2. feb 2010 Ihh, nu bliver jeg misundelig smiley

Jeg har været meget, meget tæt på vilde delfiner i New Zeeland. Vi var på Delfintur med et skib, og sejlede lang tid, hvor en flok delfiner svømmede og sprang helt tæt op langs båden med næsten 60 km/timen, lå som torpedoer ved boven af båden og vi kunne næsten røre dem når de sprang op langs rælingen!
    Men når vi standsede og hoppede i vandet (temmelig koldt! ) spredte de sig og var oftest lidt for langt nede, til at vi kunne røre dem. Der var jo også mange mennesker, som hoppede i vandet på én gang, og jeg var altid en af de sidste.
    Jeg var gravid i 5. måned, så var lidt langsom og ville ikke dykke for meget, men 2 store delfiner svømmede stille forbi lige under mig, mens jeg lå i overfladen med snorkel. Det var vildt dejligt, smukt og fantastisk, selvom jeg ikke nåede at røre dem, men det var meget tæt på smiley

Glæd dig!!! Det er utroligt smukke, intelligente og helt igennem fantastiske dyr. Jeg måtte da fælde et par tårer undervejs, fordi jeg blev så rørt ;-))

Jeg vil SÅ gerne afsted igen til et sted, hvor man kan møde dem i havet.

• #6   2. feb 2010 Hvor er i altså bare heldige. Det må også være meget smukt at se dem i deres naturlige omgivelser ..

• #7   2. feb 2010 Vi var i vandet med Delfiner på vores juleferie på Bali.
    Vi svømmede ikke med dem, men aede den, og "hjalp" til med at lave kunster med den.
    På delfinariet på Bali, er delfinerne fri, forstået på den måde, at de til hver en tid kan svømme ud af indhegningen og der er begrænset adgang til delfinerne.
    Det var en fantastisk oplevelse. Min datter gik direkte på køjen da vi kom derude fra. Hun var helt færdig og da jeg lidt senere gik ind og kiggede til hende, lå hun med det sødeste smil.

• Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
    #8   2. feb 2010 Sabina - (ejer af HG's lækkreste labbere! )> Glæd dig! Det bliver fantastisk!

Jeg har svømmet med delfiner i Mexico, og synes det var SÅ fedt! Det var en af mine store drømme, der gik i oplevelse der smiley

Derudover har jeg set dem i fri natur (men ikke svømmet med dem) på Bali og på New Zealand.. Synes virkelig det er et fantastisk dyr!

• #9   2. feb 2010 hvis alt går vel, så håber vi at komme til Israel og svømme med delfiner, når vi skal til egypten om et par mdr. Fra Sharm, kan man hyre en taxi for en dag for ca 500 dkr. der er ca 4 timers kørsel til et område der grænser op til gaza, der er et delfinreservat hvor man kan svømme med dem.

Det der kan forhindre det er, hvis min mand ikke kan komme med, han er født i Iran men er dansk statsborger, men der står jo fødested i hans danske pas, og på ambassaden mener de ikke det skulle give problemer, men vi vil være 100% sikre, skal sku ikke stå i Israel og ikke kan få ham med hjem igen, så meget er delfiner trods alt ikke værd:-(

• #10   2. feb 2010 Jeg har rørt ved delfiner i Sea World i USA efter et show med spækhuggere og delfiner.

• #11   2. feb 2010 Jeg har ikke rørt ved delfiner men oplevede vilde delfiner helt tæt på i sommers i Gibraltar hvor vi var ude med en både og de sprang også helt op af både så jeg kunne have rørt dem hvis jeg strakte hånden ud, jeg var så pænt optaget af at fange dem med mit kamera og det var bare ikke nemt for de er sku ret hurtige de dyr smiley

Men min største drøm i verden er helt klart at opleve spækhuggere, det er et dyr jeg har været facineret af hele livet og en eller anden dag skal det bare lykkes smiley

• #12   2. feb 2010 Nadja: jeg har set spækhuggere irl, desværre kun i et marineland, hvor de slet slet ikke kommer til deres ret. Drømmer om at se dem i Norge og måske endda komme i vandet med dem.

• #13   2. feb 2010 Svømme med en spækhugger?? Er det ikke farligt? smiley

- Har selv set + rørt ved delfiner i Sea World i USA, dog ikke svømmet med dem. Og har set et flot spækhugger show derovre også smiley

SKAL også bare prøve at svømme med delfiner på et tidspunkt smiley

• #14   3. feb 2010 Sabina: Jeg har det fuldstændig lige som dig med dine drømme. Mine er bare ikke blevet realiseret endnu :0(
    Jeg ville vildt gerne "klø" en spækhugger på tungen :0) Jeg syntes de er de smukkeste dyr, sammen med delfiner ;0)
    Jeg ville gerne have været marinebiolog, men sådan gik det ikke :0)

Kommentér på:
Endelig får jeg opfyldt min drøm

Annonce