{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

district 9 - hvorfor? {{forumTopicSubject}}

hej smiley
nu så jeg i en tidligere tråd, at rigtig mange slet ikke kunne lig filmen Distrit 9 på nogen måder.
jeg, min kæreste og svigerfamilie, synes selv den er enormt god, og alle jeg har hørt fra, siger også den er mega god..
så undrede mig meget over hvorfor det er at rigtig mange herinde fra som hader den?? smiley bare et nysgerrigt spørgsmål herfra.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  district 9 - hvorfor?
  • #1   31. jan 2010 Jeg er igang med at se den.. :=) Jeg troede det var en sci-fi film, men for mig minder det mere om en dokumentarfilm...

Synes den er skræmmende, at behandle "andre" sådan....

• #2   31. jan 2010 ok hvad dælen er jeg gået glip af... jeg skal da vidst lige have fat i google... tror jeg har levet i min egen verden for længe hehe

• #3   31. jan 2010 Synes at den er fed..

Og da slet ikke urealistisk i den måde vi mennesker har behandlet hinanden igennem tiden !

Jeg har set nogle frygtelige dokumentarfilm om f.eks folkdemord i Rwanda og "Afrikas heksebørn" som stadig hjemsøger mig !!!

Og så er der lige 2. verdenskrig.. Hvordan behandlede vi ikke lige hinanden der ?!
    Og hvad med krig i Afghanistan og Irak.. Der er heller ikke meget medfølelse der.

• #4   31. jan 2010 lige i starten er den meget dokumentar agtig smiley men den bliver virkelig bare så fed senere... og elsker ham den lille søn, han er bare kær smiley

men tror virkelig at det er sådan folk ville behandle dem IRL hvis det skete. Dog tror jeg på, at flere mennesker i virkeligheden ville kæmpe mere for den gode sag. istedet for bare at lade dem blive undertrykt så groft...

• #5   31. jan 2010 du har fuldstændig ret stine.. mennesker er virkelig noget af det ondeste man kan finde nogengange...

• #6   31. jan 2010 ja.. det er virkelig uhyggeligt at tænke på.. og vi er kun heldige at vi er født her i landet, hvor der er fred smiley

• #7   31. jan 2010 Sienna -det tror jeg såmænd ikke vi er... Prøv lige at tage et kig i naturen, og kig på hvad f.eks. en løveflok gør ved en anden, hvis de strides om territorie.
    Vi er bare skridtet videre, at vi kan tænke i lidt mere komplicerede baner, men det grundlæggende er helt det samme "jeg bor her, du er ikke velkommen"

• #8   31. jan 2010 det er sandt med naturen, men er det ikke på høje tide at vi mennesker, med vores intelligens, kan finde ud af at leve sammen? det er bare en trist tanke, for vi kan jo sagtens være gode ved hinanden, men istedet for, er vi bare egoistiske og griske..

• #9   31. jan 2010 tror at uanset hvor civiliserede vi så måtte blive, så er der altså basisinstinkter som ikke bare sådan lige lader sig overse. Og det er jo bl.a. skepsis overfor noget nyt/fremmed (i "gamle dage" kunne det jo betyde forskellen på liv og død)

• #11   31. jan 2010 self smiley sådan er det altid og det er også helt fint, hver sin smag. men jeg var bare mest interesseret i hvorfor de ikke kunne lig den? de skrev bare at den var plat, latterlig og dårlig osv, og ikke andet. så ville bare lig høre hvorfor de mente det? smiley

• #12   31. jan 2010 Jeg er så en af dem der syns´ det er den væste gang B-film smiley
    Hovedpersonen er ufattelig primitiv og en elendig skuespiller, de aliens er lavet så pisse dårligt og skal forestille kæmpe rejer.. Come on...
    Komplottet i det hele taget bare alt for kedeligt og latterligt..
    Så den får helt klart 0 stjerner herfra smiley
    Min kæreste syns´ også det var en gang sølle shit...

• #13   31. jan 2010 jeg synes nu ellers de aliens er mega godt lavet og alt andet som var lavet i CGI smiley og historien er original og spændene. Medhensyn til ham skuespilleren, kunne jeg forestille mig at det er meget pga hans accent? men ellers synes jeg nu ikke at han var så dårlig igen.

Kommentér på:
district 9 - hvorfor?

Annonce