{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.077 visninger | Oprettet:

Dansk - hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder her morgenfrisk og en anelse for sent i gang med en Dansk opgave- så kan ikke nå at spørge mine lærere smiley

Har fået udleveret 2 hæfter med tekst, billeder og digte.

Jeg har lige brug for hjælp til at forstå det korrekt.

Opgaven lyder : Skriv en argumenterende artikel til avisen om Benettons reklamer. I besvarelsen skal du gøre rede for Oliviero Toscanis synspunkter og for virkemidler i hans reklamer. Du skal desuden inddrage andet materiale fra hæfte 1.

Godt- så langt så godt- men når jeg nu skal inddrage andet materiale fra hæfte 1- fx. henvise til artikel eller digt- henviser jeg så- dvs nævner forfatter, billede ect ved navn osv?

Håber i forstår smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dansk - hjælp
  • #1   30. jan 2010 Så vidt jeg ved så skal du henvise til forfatterens navn samt tekstens/billedets navn. Dette skal gøres i en parentes inde i din tekst. (Jeg har lige haft om det i går - jeg har dansk på A - niveau) Hvis du henviser til samme tekst eller billede flere gange, kan du efter første henvisning nøjes med kun at skriver forfatternavnet i parentes.

Håber du forstår min forklaring. - god skrivelyst :o)

• #2   30. jan 2010 Hæfte 1 er ukendt for modtageren, ergo præsenterer du den. Du henviser ikke til teksten nummer, men titel, forfatter og årstal

Kommentér på:
Dansk - hjælp

Annonce