Skod betjening {{forumTopicSubject}}
Skod speciallæger
Min mor har opgivet at få kontakt til en hudlæge i Esbjerg, det forstår jeg godt. Prøvet at bestille tid gennem de sidste 2 uger, hver gang fik jeg at vide at jeg var uden for køen, så blev der afbrudt. Ja i dag er jeg heldig, men været i kø i tre kvarter og er nu nummer 3 i køen...
Har været der før men en søn der havde håndvorter, mærkede lige vinden af en blafrende kittel, hverken goddag eller farvel, man må sige de tjener deres penge let...det er værre end Cybercity, der mangler bare lige at forbindelsen ryger og man ryger uden for køen igen. Gad vide hvad de laver, nu har jeg været nummer 3 i 10 min, det er da lang tid når det kun er tidsbestilling... Forstår godt min mor måtte opgive
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
Jeg selv er faktisk landet i lidt af at smørhul når det kommer dertil - i mit område er det altid til at komme til - og selv mødetiderne overholdes... det er altså super.
Jeg håber det lykkes din mor at få set på sin hud.
(Og så lige en lille indskudt bemærkning - jeg har altid oplevet SUPER service fra Cybercity. INGEN klager på det overhovedet, tværtimod.)
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
Det er snart lige meget hvem man skal ringen til, så er der kø, og så skal man krykke 1 + 2 og afslutte med firkant, er man så lidt for langsom, - Bliver der sagt at man stiller om til personlig betjenneing, og inden man så kommer igennem, så kan man både nå at sætte kaffe over og hente brød hos bageren..
Det er bare så dejligt med alt det teknik...
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 1.903
Jeg spurgte så hvor længe der skulle gå mellem tiderne, før det kunne lade sig gøre, det kunne hun så ikke rigtig svare på.....
Jeg spurgte så til at få den seneste tid de havde.....min mor har nemlig maveproblemer, så hun helt ikke skal hjemmefra, 14.15... var det absolut seneste, uanset hvor længe vi ventede....det er lige før det damper ud af ørerne endnu....
okt 2006
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.085
okt 2006
Skod betjening