279 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Nogen der vil hjælpe? Negleklip Nogen der vil hjælpe? Negleklip

På opfordring i min anden tråd, søger jeg nu en anden hundeelsker der evt. har lyst og tid til at komme og hjælpe mig med min hunds negle.

Jeg vil gerne give penge til benzin, en kop kaffe og lidt hyggelig sludder og evt. hundeleg(hvis det er en ikke-dominerende tæve)

Jeg linker lige til den anden tråd så kan I se hvorfor jeg ikke selv kan/tør.¨

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=377781

Mange hilsner Line

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der vil hjælpe? Negleklip
  • #1   25. jan 2010 Katrine: Okay jamen jeg er villig til at prøve det. Problemet er nu at han kan mærke jeg er utryg ved situationen og så bliver han det også.

• #2   25. jan 2010 Ja det var os rigtig sødt af dig:-) Og er som sagt villig til at prøve, men skal nok bare lige sige wooosha og trække vejret et par gange inden...:-)

• #3   25. jan 2010 Indfør forbud mod sex med dyr nu !

Hej .
    Jeg kommer gerne og hjælper , har erfaring med at klippe negle , har gjort det i snart 9 år smiley

Mvh

• #4   25. jan 2010 Uh jeg havde det på samme måde, da jeg skulle klippe min hunds negle de første på gange, så forstå dig udemærket godt. Jeg var bange for at klippe for langt.

Det jeg gjorder for at blive mere vant til situationen var at gøre min hund tryg ved situationen dvs. så var det kun mig og mine nerver at tage sig af smiley

1. Jeg vænnede ham til at jeg måtte røre hans poter og negle. Holde dem fast, nusse på poterne, røre hans negle mv. Jeg nussede og masserede hans poter når vi hygger, slapper af og når han halv sover. Da han var blevet vant til mit potepilleri gik vi videre med negleklipperen.

2. Så viste jeg ham negleklipperen. Rørte forsigtigt ham med den på poterne og neglene med ros og masser af godbidder. Efter han blev fortrolig med dette, gik vi videre med at tage en negl af gangen. Jeg klipper hans negle når han er godt træt.

3. Klip lidt af i starten, så du får en fornemmelse af at klippe negle og derved ikke for klippet i blodårene (som var min største frygt). Efterhånden for du en bedre føling og fornemmelse.

Du kan også få en til at vise dig hvordan det skal gøres eller I kan gøre det i fællesskab smiley

Jeg fik forleden dag klippet lidt for tæt på og det blødte, men han sagde ikke en lyd eller tog poten til sig - han reagerede ikke.. hmm smiley

Held & lykke med negleklipperiet.

• #5   26. jan 2010 Pumba: Det ville jeg blive rigtig glad for. Hvor er du fra? Du skal vide at han vil have mundkurv på når du kommer. Han har aldrig bidt, men bether safe than sorry:-)

Sanne: Ja vi har os haft kunnet på ham, altså han har aldrig været vildt glad for det, men det har kunnet lade sig gøre, indtil min kæreste fik klippet for langt ned.

Kommentér på:
Nogen der vil hjælpe? Negleklip

Annonce