Sureste kælling !!! Sureste kælling !!!
Gik over i vaskehuset for at sætte vasketøj over. Så en kvinde som jeg ved hvem er og som er bange for hunde, gå ind derovre et par sekunder før mig, så skyndte mig at sætte snor på¨hunden og traskede ind (Hunde er ikke forbudt derinde)
Sagde hej og satte hunden fast.
Spurgte af ren høflighed om hun skulle bruge alle 4 maskiner da ingen af os havde reserveret en tid på tavlen.
Intet svar... Spurgte efterfølgende SEKS gange for at fermprovokere et svar. (Hun har før ignoreret når jeg har sagt noget til hende ovre i vaskehuset og jeg har ved gud aldrig gjort hende noget. Kender hende kun fra vaskehuset)
Så endelig reagerer hun "DESUDEN ER DET FORBUDT AT BRUGE ALLE 4 MASKINER PÅ ÉN GANG" Vrisser hun surt lige op i hovedet på mig.
Siger at det overhovedet ikke er det jeg spørger om og hvorfor i alverden hun er så sur og hvad jeg nogensinde har gjort hende..
Hun vrisser så et eller andet igen og jeg siger vredt at hun da er det mest Upositive menneske jeg nogensinde har mødt (Ved godt at det ikke er et ord *G*)
Så siger vi ikke mere og jeg får sat mine 2 maskiner over. Hun bliver stående ved sine maskiner nærmest som en grib over et ådsel, som om at hun er bange for at jeg skal bryde maskinerne op og stjåle hende tøj i det sekund at hun går ud af døren
(Det er et privat vaskeri og der er aldrig nogen der stjæler derfra)
Da jeg går kan jeg ikke dy mig.. "Håber at du får lidt mere positivt ind i dit liv" siger jeg roligt og trasker så ud med min hund igen.
Kender i det, nogen mennesker kan bare suge al positiv energi ud af én på et sekund...
Og hun er ALTID så bitter..
Da egentlig synd for hende at hun bare skal gå igennem livet og være så bitter.
Men derfor skal hun sgu ikke ødelægge mit humør...
*Aaahhh* , Det føltes godt
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 538 Svar: 3.330
okt 2006
Følger: 64 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 306 Svar: 2.269
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.778
Per -
Præcis sådan tænker jeg også. Der kan være sket alt mellem himmel og jord med hende og det er selvfølgelig rigigt synd for hende, men derfor burde hun da kunne samle et minimum overskud og sige "Nej jeg skal ikke bruge de sidste 2 maskiner"
Det kræver da langt mere energi at prøve at blive ved med at ignorere...
Og underligt nok så snakkede jeg med hende da min hund var hvalp, hvor hun kælede med hende og fortalte en historie om at hun altid havde været bange for hunde...
Og så lukker hun ellers bare i som en sur over overmoden østers.
jun 2007
Nej man skal sgu ikke finde sig i alt..
ALT for mange gange i mit liv har jeg fået slynget unfair kommentarer i hovedet, hvor jeg bare stod og måbede og det har jeg aftalt med mig selv at det gør jeg ikke mere !
Jeg er en strong, black og independent woman (Måske ikke black, men i forstår nok *G*) der ikke skal finde mig i mere pis fra ignoranter
maj 2006
Følger: 70 Følgere: 92 Hunde: 5 Emner: 233 Svar: 11.263
for du er da nok et af de gladeste mennesker jeg kender!
jun 2007
Tænkte på det, men tror det ikke..
Min hund sidder bundet i et hjørne helt stille og venter til jeg er færdig og sviner 50 gange mindre end folks store, våde vinterstøvler - så det har jeg ikke noget problem med.
Og jeg har aldrig fået nogle kommentarer på det. Folk bliver faktisk altid helt glade når de kommer ind og mit lille kræ sidder der og titter..
Var der 10 sure ansigter hver gang jeg havde dyret med, så tog jeg hende selvfølgelig ikke med !!
Men nej, tror altså ikke at hun er sur over hunden...
DFFD -
Hehe, ja tror seriøst godt at hun kunne trænge til en stor negertissemand i meget lang tid !.... Men den må hun selv regne ud - hun er trods alt voksen og burde kunne tænke selv *Gg*
jun 2007
Ja det er så dumt når man bare står med alle de gode svar BAGEFTER !
M T -
Iih tak , men kan sgu også godt være en sur krampe til tider. Bare spørg min mand
Nej hun ødelagde ikke mit humor.. Gik hjem og brokkede mig i 5 minutter til manden og skrev så herinde så nu er jeg snart blevet fri for alle hendes dårlige vibrationer igen
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 30 Svar: 231
kunne det tænkes hun måske kunne være handicappet, bare lige en tanke inden du sparker hende i røven
maj 2006
Følger: 70 Følgere: 92 Hunde: 5 Emner: 233 Svar: 11.263
Og godt der ikke skulle mere til at løse det igen
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 479
Hun hader/er bange for hunde = automatisk hader hun mig..
Surt..
Men du skal ikk tage dig af hende..
Smil til hende istedet selvom hun er sur.. du vil få det MEGET bedre
jun 2007
Nej hun er ikke handicappet. Hun bor alene i en 4 værelses rækkehus hernede, cykler afsted hver morgen på arbejde. Er istand til at føre en ganske normal samtale (Snakkede med hende en enkelt gang for et par år siden hvor hun var ganske flink)
Hun er en helt normal velfungerende og velartikuleret kvinde på omkring de 40-45 år
Danni -
Jamen der er da altid en grund til at folk gør som de gør. Velafbalancerede, veltilpassede mennesker der får alle deres behov dækket, står vel næppe og skriger af indvandrere eller gør alt for at ignorere høflighedssnak på vejens vaskeri...
Meeen du er nok lidt mere large end mig så. Jeg kommer nok ikke til at banke på hende hers dør.
Men næste gang jeg møder hende på vaskeriet så vil jeg helt sikkert stadig sige hej til hende. Og ignorerer hun mig så siger jeg bare hej igen.
Man kan da i det mindste sige hej. Især når man ser hinanden fra tid til anden...
Ellers må jeg jo bare spørge hende hvorfor hun er så sur på mig igen...
jun 2007
Nå så er jeg lidt mere rolig.. Troede at du havde overmenneskeligt overskud og følte mig pludselig lidt for sub-human-like *G*
Jamen jeg ved ikke hvad det er der gør at man får det sådan over en enkelt kommentar o.lign i hverdagen.
Et enkelt kommentar kan ødelægge det hele.
Denne episode ødelagde nu ikke min dag, men har prøvet andre gange at det har gjort det. Men det var mest for år tilbage, inden jeg spændte ballerne og lærte ikke at finde mig i for meget.
jun 2007
Hun SKAL, den so !!!
jun 2007
Tror at du tager tingene lidt for alvorligt nogengange
Sureste kælling !!!