{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Ih altså.. lejligheder, kæledyr og .. {{forumTopicSubject}}

Så troede vi igår vi havde fundet den perfekte lejlighed. 90 m2, nye vinduer, nyt køkken, fælles gårareal og forhave. 4000 inklusiv varme.

Vi ringede på den i dag, MEN selvfølgelig må vi ikke have kæledyr der. Ejeren havde, og det havde før været tilladt, eftersom damen som boede der før var flyttet ind med en kat og en hund. Hun havde så pludselig anskaffet sig flere hunde, hvilket resulterer i, at ejeren slår bremsen i, og siger nej til andre med kæledyr for fremtiden.

Det samme gør sig gældende for min mor og hendes forlovede. De bor i et todelt hus, og lejerne nedenunder må have hund, men min mor må ikke have kat, eftersom tidligere lejer havde anskaffet sig mange katte som kradsede gulvet i stykker fordi hun ikke kunne kontrollere det.

Jeg forstår udemærket, at ejeren slår bremsen i, men...
Det er altså bare så s**** ærgeligt når folk skal ødelægge det for andre...Suk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ih altså.. lejligheder, kæledyr og ..
  • #2   20. jan 2010 Ja, det er træls når nogen ødelægger det for andre.

Vi havde samme problem, da vi ledte efter lejlighed.
    Halvdelen af dem jeg ringede til, havde det været tilladt at have hund, men pga. dårlige oplevelser var det slut nu.

En af udlejerne jeg ringede til, havde haft en pige boende med en eller anden stor race,
    Hunden havde ødelagt køkken, vægge, diverse lister osv.
    Pigen stak bare af fra det hele og hendes indskud dækkede jo kun en brøkdel af hvad der var ødelagt.

Det sidste sted vi boede, ( et område med lejeboliger) var der stor chance for, at hunde snart blev forbudt, da folk ikke samlede op efter deres dyr.

Ærgeligt ! smiley

• #3   20. jan 2010 Det er trælst at der er så mange ejere af dyr som ikke aner hvordan et dyr skal håndteres så det går ud over os andre...

• #5   20. jan 2010 Ja, det er brænd ærgeligt!

- Heldigvis har vi ikke super travlt, så vi har tid til at vente på det rigtige, men det er stadig trist, at så mange rigtig gode steder må sorteres fra på grund af tidligere ejeres mangel på ansvar omkring deres dyr og bolig.

Syns ideen med selv at trykke en annonce var rigtig god, og det vil vi da bestemt overveje meget smiley

Kommentér på:
Ih altså.. lejligheder, kæledyr og ..

Annonce