{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

Computer. {{forumTopicSubject}}

Hej, familens gamle computer skal snart skiftes ud, men vi ved ikke hvilken en den nye skal være.

Vi har nogle krav:
- det skal være en bærbar.
- der skal være webcam i.
- den skal være hurtig/ og med tråløst enternet.
- den skal kunne spille sims 3 (vores datter)
- ikke alt for klodset.

Eller hvis i kender nogle hjemmesider hvor de har nogle så smid et link;D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Computer.
  • #2   19. jan 2010 Jeg ville helt klart købe mac
    men det er mest fordi jeg har været så uheldig med pc
    min Dell holdt i 2 år
    så købte jeg en sindsygt dyr HP pavillion i april sidste år og den har været til reperation 3 gange smiley

• #3   19. jan 2010 HP Pavillion opfylder alle de krav og har HD skærm så man kan bruge det som fjernsyn fx. når man er på ferie etc. Har 17 tommer skærm og vi bruger den i sommerhuset til at se film på :o)

MEN
    Jeg har nu haft 3 HP Pavillion laptops.
    Og de er rigtig gode men man skal påregne at de skal tilbringe 2 mdr. om året minimum til reparation fordi bundkortet konstant ryger etc.

Den jeg har nu har jeg son erstatning for min sidste der inden for 2 år var til reparation 3 gange og 4. gang fik jeg ny = mistede alle mine billeder, filer, budgetter etc. som ikke var backed up.

Denne har jeg ikke haft et år men bundkortet er allerede røget een gang og skruerne falder ud af bunden på den hele tiden.

==> Ville holde mig fra HP Pavillion før alle de fejl er ordnet selv om det er en skøn computer.

Havde Toshiba i 4 år. Den var virkelig virkelig holdbar ...

• #4   19. jan 2010 Jeg har lige købt mig en Samsung r519. Den er simpelthen så lækkert at arbejde på med windows 7. Virkelig godt køb til omkring 4000

Jeg skal aldrig have acer igen. 2år og så er skærmen knækket så meget i hængslerne, at den skal åbnes med en kniv for at man ikke sidder med skærmen i hånden

Kommentér på:
Computer.

Annonce