{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Mobil med Touchscreen? {{forumTopicSubject}}

Ja, hvad er godt?

Oprindeligt kunne jeg godt tænke mig HTC Tatto, den virker god. Men den er desværre for dyr..

jeg er ny på emnet, så aner ikke hvad der er godt og hvad der ikke er, og hvad man skal kigge efter?

Når jeg sidder og kigger hos Elgiganten passer Samsung S5230 og LG KU990i Viewty i prisklassen..

Hvad er jeres erfaringer og anbefalinger, og er der andre telefoner i rimelig prisklasse I kan komme på?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mobil med Touchscreen?
  • #1   18. jan 2010 Jeg har HTC Hero. Og Jeg ELSKER den! Jeg har aldrig før i hele mit liv haft så god en mobil! For første gang i mit liv har jeg ikke lyst til en ny efter ½ år.. Jeg kan faktisk lige pt slet ikke forstille mig at eje en anden end den

• #2   18. jan 2010 Nå ja og det var så slet ikke svar på hva du spurgte om smiley
    hehe men er bare så glad for min. hihi

Jeg kender ikke de to andre, men kender nogle stykker der har eller har haft LG telefoner, og de har været kede af deres. Så jeg ville nok satse på Samsung som laver ganske ok telefoner

• #3   18. jan 2010 Det er helt fint smiley

Den er desværre liiiidt for dyr..

Jamen, så vil jeg forsøge at læse lidt mere om samsung..

Jeg har altid haft samsung eller nokia, men aldrig med touch, det er helt nyt for mig..

• #4   18. jan 2010 jeg har haft F480 tror jeg den hed. Selve touch funktionen er helt fin!!! det var mere indeholdet der ikke var mig.. eller.... jeg havde den da omkring 8 mrd. Det må være en form for rekord for mig smiley

• #5   18. jan 2010 Jeg har Samsungs Touchwiz (mener det er den F480, som Camilla også omtaler).
    Jeg er så glad for den og har haft den i 1 år her om en uges tid. Jeg er godt tilfreds med den, men skal dog lige vænne sig til touchen smiley Men nu kan jeg ikke rigtig skrive normalt på en mobil med knapper mere smiley Til mit behov som bare er at ringe, snakke og tage billeder af bulleren engang imellem, så er den ganske fin. Har ikke brug for alt muligt Internet-opkobling på den.
    Og generelt vil jeg sige at jeg med tiden er blevet helt vild med Samsung - mine sidste 3 mobiler er derfra. Synes de laver nogle fede designs bla. og så har jeg aldrig haft problemer med telefonerne.

• #6   18. jan 2010 En god idé vil være at prøve og låne en mobil med touch fra en du kender, så du kan se om det overhovedet er noget du kan ''lære'' eller om du synes det bliver for træls smiley Det er jo træls og købe en mobil som man så ikke rigtig kan med - som mummimor siger.

• #7   18. jan 2010 både mig, min kæreste og min lillebror har haft F480.. min kæreste og min lillebror havde begge store problemer med at skærmen frøs fast i billede.. jeg har kun haft problemer med forbindelse til antennen og så med den knap der skal låse skærmen op..

min kæreste har så købt en BeatDJ eller M7600, tror jeg nok er det tekniske nummer.. den er super lækker, og der har ikke været nogen problemer med den, og den er snart ½ år..

• #8   18. jan 2010 Har sony ericsson satio, som jeg er meget glad for.

• #9   18. jan 2010 Jeg har viewty og har haft den i 1½ år. altså er meget glad for den, lækker telefon. Touch er dog overhovedet ikke mig. Synes simpelthen det er så træls at man ikke kan skrive uden at kigge på skærmen om man rammer de rigtige taster. Der er en samsung hvor det er kombineret touch og rigtigt tastatur, den overvejer jeg kraftigt.

• #10   18. jan 2010 Jeg har en HTC Tattoo som jeg er rigtig glad for fungere super.
    Jeg har ingen problemer med at betjene skærmen den reagere fint og reagere præcis også når man har store finger.

Har endnu ikke opdaget nogle fejl.

Det største minus er batteri tiden... den skal i laderen hver aften.

• #11   18. jan 2010 Kæmpe minus ved LG er at du selv skal ud og købe datakabel og headset ved siden af - der følger INTET med ud over telefonen og oplader...

• #12   18. jan 2010 Jeg har lige fået samsung s 5230, den err vildt lækker og ret nem at finde ud af, er normalt ret dum til mobiler, men efter en dag var inde i den.

• #13   18. jan 2010 Jeg har en LG med touch kan ik lige huske hva den hedder men den minder om viewty, den har holdt 1 år nu og mange ture på gulvet og i asfalten.. Den fungerer rigtig godt og skærmen er fin i forhold til mange gamle tlf som blev ridsede..

Og jeg fik altså både datakabe llader og høretlf med til min lg tlf

• #14   19. jan 2010 Johanna S
    Hvad jeg har hørt rundt omkring, er det vist normalen at LG ikke sender datakabel o.l med. Min LG er fra september, har en viewty. Er som sådan ikke utilfreds med telefonen, men er muligvis ikke så meget til touch. Desuden er kameraet ganske elendigt smiley

Kommentér på:
Mobil med Touchscreen?

Annonce