{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Thi hi, at være kæk (amor) {{forumTopicSubject}}

Min lillebror var på besøg sidste uge, hvor vi lige var en tur i brugsen efter cola. ´
Der arbejder en sød pige derover, som ryger udenfor og så får man altid en sludder for en sladder med hende, når hun står der.
Hun var ude og ryge og vi stod nogen stykker og snakkede - hun er glad for hunde.
Min lillebror stod lidt i baggrunden og da vi gik videre, måtte han lige sige at han altså synes at hun var ganske sød.

Da vi kom hjem, spurgte han om jeg turde spørger efter hendes nr, næste gang jeg kom derover. Jeps jeps. Var derover for et par dage siden, men der var kø og sådan, så jeg spurgte ikke der. Var derover i dag og spurgte hende om hun kunne huske at jeg var forbi sidste uge og jeg stod med en høj gut. Det kunne hun godt. Fortalte at det var min lillebror og at han synes at hun så sød ud og om han måtte få hendes nr. Hun blev ret glad og gav mig hendes nr, som jeg har smidt videre til min bror...

Ihhh, så må vi se hvad det ender op med smiley Min lillebror havde slet ikke regnet med det, så han blev helt mundlam, da jeg ringede for lidt siden og sagde det, hahaha smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thi hi, at være kæk (amor)
Kommentér på:
Thi hi, at være kæk (amor)

Annonce