{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.423 visninger | Oprettet:

Sjov til konfirmation {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen (specielt til jer der er kreative ;P )

Vi står og snart skal til konfirmation ved mine søstre ( tvilliger - to piger). Og min bror og jeg kunne godt tænke os at finde på lidt sjovt at lave til festen. Vi har tidligere lavet noget med en efterligning af hvem vil være milionær samt efterligninger af andre tv-quizer. Men nu er vi løbet tør for idéer. Det skal være noget som ikke koster meget, og som heller ikke kræver for mange resourcer.

Kom frisk med alle slags gode forslag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sjov til konfirmation
  • #1   12. jan 2010 Til min kærestens lillesøsters konfirmation skrev vi en sang til Trine ( Som pigens navn er ) Hvor man i hvert vers skrev noget hun skulle gøre. feks. Hoppe på et ben og sige som en hane. Synge første vers i højt fra træets grønne top. finde den ældste ved bordet og give et kind kys osv. Det morede vi os vældigt med...

• #2   12. jan 2010 Jeg har til to konfirmationer skrevet en tale, som også indeholdte gaver.

Den ene var til en pige, hvor hun bla fik en kæmpe dilo, en flaske vodka, et gavekort til at slå mig i singstar og en spand.

Vodkaen fordi hun var ved at blive voksen, også skulle der drikkes igennem. Spanden så hun kunne brække sig i den bagefter. Gavekortet siger sig selv. Tja og dildoen siger vel også sig selv. Så var gaverne blandet ind så det passede med talen, og så fik dem hen af vejen.

Ikke fordi det er et lang indslag, men det bragte da folk i godt humør smiley

• #3   12. jan 2010 Uhhh Linda, jeg er gaaaaammel, det ved jeg...men jeg var død af skam hvis jeg fik en dildo til min konfirmation:OOOO

• #4   12. jan 2010 Jeopardy, med spørgsmål til deres liv smiley

• #5   12. jan 2010 Da min far fyldte 40, lavede vi en sang og så fik han en gave til hvert vers - f.eks. var der et om at vi ikke måtte få hest(fik vi så) og kun kaniner. Så fik han en bog om kaniner smiley Der var pænt mange vers og vi morede os alle meget over det ;o)

• #6   12. jan 2010 Til min fætters konfirmation havde jeg en sang med, hvor der er en lille lap med hvor hver gæst skal skrive sit navn og evt en lille hilsen. Jeg havde så lavet hver lille lap som en bærbar computer og en sangskjuler der også lignede en computer. Så får konfirmanten et lille træ til at hænge alle "lapperne" op på.

Synes det er sjovt at have bagefter, fik den samme til min konfirmation, der var det bare hestesko :o)

• #7   12. jan 2010 rigtig mange forslag. men vi holder os fra sange og taler, da der allerede er alt for mange der har tænkt sig at gøre det. Den med jeopardy var ikke værst, kunne godt lige overvejes lidt...

Men fordi der kommer så mange sange, kunne vi godt tænke os at lave noget som bliver lidt 'et friskt pust'.

• #8   12. jan 2010 (:Rie*søster*og Sylfiderne aka Rappenskralderne:)

Hun blev da også mega flov. Men jeg kender både hende og hendes forældre ret godt, og vidste de ville syntes det var sjovt. Og de kunne heldigvis godt se det sjove i det smiley

• #9   12. jan 2010 Hahahaha, ja, jeg kan godt se det for mig;DDDD

• #10   13. jan 2010 Tror vi har besluttet os for at lave noget inden for Top Model, nogle der har nogle forslag inden for det ?? smiley

• Camilla A
    Camilla A Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #11   16. mar 2013 Hej Nanna. Vi sidder og søger inspiration til min kusines konfirmation, og så læste jeg dit indlæg om Top Model.. Hvilket vil passe perfekt! Desværre har jeg ikke selv set programmet (men hun er en lille minimodel, i hvert fald at dømme ud fra hendes facebook) Vil du dele lidt ud af jeres ideer? smiley

Kommentér på:
Sjov til konfirmation

Annonce